וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימני האביב: יעל בר וזוהר ההריון

29.4.2017 / 0:04

זה רק נראה נוצץ, כי בסופו של דבר הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. והפעם: דוגמניות שאוכלות עוגה, דוגמנים שנכנסים למיטה עם גבר אחר ודיוות שאוכלות עבור שלושה. וואלה! סלבס עממית

לא תאמינו, אבל יהודה ושלומית קונים במכולת. בר עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואייל - גם הוא צריך לעבוד על המכשירים בחדר הכושר להשוויץ בשרירים. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת היפים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.


גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ - יעל בר זהר. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - יעל בר זהר/צילום מסך, אינסטגרם

אם לא מזמן השקדייה פרחה ושמש פז זרחה, היום מי שקורנת היא דווקא יעל בר זוהר, שייתכן כי נשנשה המון קניידלעך או נהנתה מקינוח אחד יותר מדי באחת מ-1,258,964 ארוחות החג שעברו על #בני_ישראל בשבועות האחרונים, לכן סובלת מנפיחות בבטנה. או שפשוט תירגעו, היא מדגמנת בטן הריון מדומה במהלך עבודה על פרויקט חדש.

רק נראה נוצץ - ביונסה נטול. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - ביונסה נטול/צילום מסך, אינסטגרם
רק נראה נוצץ - ביונסה נטול. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - ביונסה נטול/צילום מסך, אינסטגרם

שלא תעזו לומר משהו על קווין בי והלחיים הנפוחות או הפיגורה העסיסית שיוצאת משליטה, לא מדובר בדיווה הריונית פשוטה, אם כי באחת שנושאת ברחמה תאומים. כך שאם ביונסה מגיעה למסעדה, מבררת מה מנת היום ומתלבטת בין מרק שעועית, חגיגת אנטריקוט, ספיישל מלנזנה טבעוני או שתפשוט תזמין כולם גם יחד, אתם לא תצקצקו. כי #אם_היתה_בן וכו'...

רק נראה נוצץ - ג'יג'י חדיד וזאין מאליק. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - ג'יג'י חדיד וזאין מאליק/צילום מסך, אינסטגרם

הוא יכול היה להביא לה את הירח במתנה, להטיס אותה לפסגת הקילימנג'רו, לזכות בלבה באמצעות טבעת 13 קראט או לקטוף לה שדה פרחי בר, אבל לא. זאין מאליק יפנק את אחת הדוגמניות הכי מצליחות בעולם שבמקרה גם מתפקדת על תקן בת הזוג שלו, ג'יג'י חדיד, בעוגה בשווי מוערך של 60 דולר. #פשוט_להיות_פשוט

רק נראה נוצץ - ישראל קטורזה. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - ישראל קטורזה/צילום מסך, אינסטגרם

גם לאנשים המפורסמים ביותר יש רגעים שהם הם משחררים את #המפלצת_הפנימית שלהם החוצה. מיליון הילדים צווחים, המצבר התרוקן, נהג המונית חופר והרדיו דופק את המוח, אז צועקים. נכון, ישראל "הטורף" קטורזה?

רק נראה נוצץ - היידי קלום. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - היידי קלום/צילום מסך, אינסטגרם

נו באמת, היידי קלום, נכון שהאפליקציה המרגשת שייכת בעיקר לצעירים (בגיל של הילדים שלך, פחות או יותר), אבל אם כבר עשית שימוש בפלטפורמת הסלפי של סנאפצ'ט - אולי כדאי שתצמאי פילטר מגוחך פחות?. #יוז'ית

רק נראה נוצץ - עומר דרור. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - עומר דרור/צילום מסך, אינסטגרם

הוא אמנם מטפח תדמית של #עלם_חמודות מחוספס ומסוקס מבחוץ שלא מתבייש לדגמן גם בלי בגדים, אבל מבפנים? עומר דרור הוא כנראה פודל רגיש, או שה תמים, כלומר הילד ההוא שעוד לא יודע כלום על העולם הזה, עם לב נימוח כמו סופלה שוקולד שנמס על הלשון. סיוט שמקיץ מחלום? אין כמו חיבוק חברי כדי להתגבר ולהתבגר.

רק נראה נוצץ - אביחי אוחנה. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - אביחי אוחנה/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: יש אנשים שהולכים להתייעץ עם מתקשרת, אחרים משתטחים על קברי צדיקים או תורמים ספר תורה כדי לזכות ב#חסד_ורחמים. אבל אז, הגיע אביחי אוחנה ושינה סדרי עולם, בתור צדיק וצ'ארמר, שמעלה תהייה - ממתי לזוכה "האח הגדול" יש יכולות מיוחדות ולא גילו לנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully