וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבטן של בר רפאלי מסבכת אותה

28.4.2017 / 0:01

הביקיני הקטנטן של כוכבת הריאליטי, הכוכב שחגג יום הולדת בצורה קצת שונה, הקומיקאי שהתמוטט במהלך ריצת מרתון, הזמר שהתעצבן כי מישהו נכנס ברכבו, וכמובן, הטופמודל ששוב מסתבכת עם הגולשים. ביום השואה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

יח"צ - חד פעמי

הרשימה נפתחת באווירה סקסית, כי קורטני קרדשיאן החליטה להראות לאחותה הקטנה, קים קי, איך עושים את זה באמת כשלבשה בגד ים קטנטן במהלך חופשה במקסיקו, שלא ממש משאיר מקום לדמיון.

רוצים לצפות בעוד אירועים?
רוסלנה רודינה כבר לא היפה של אייל גולן
החיים שאחרי: שני גולדשטיין - מלאך או שטן?

קורטני קרדשיאן. ספלאש
לוהטת! קורטני/ספלאש

אל המקום הרביעי מגיע אמיר פרישר גוטמן שהחליט לחגוג את הניצחון שלו על החיים בצורה קצת יוצאת דופן, אז במקום להרים מסיבת ענק, הוא העדיף פשוט להעביר הרצאה ל-200 איש על כל השנה האחרונה והסאגה שעברה עליו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אמיר פיי גוטמן. ניר פקין
אין חגיגה בלי עוגה! אמיר וינאי/ניר פקין

במקום השלישי נמצא עוד אחד שעברה עליו שנה עמוסה. הפעם זה ירון ברלד, שאחרי שהשיל מגופו לא מעט קילוגרמים – החליט להשתתף במרתון ולא סתם, כי אם בלוס אנג'לס. אממה, תכניות לחוד ומציאות לחוד, וגופו של הברלד לא עמד במשימה, מה שהוביל להתמוטטות ולעזרה של פרמדיקים שהגיעו למקום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא עמד במשימה. ירון/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השני נמצא ג'סטין ביבר, שבטיימינג מושלם לרגל הגעתו לישראל – הוא מסתבך עם היהודים, כך לפחות על פי השכן שלו שטען כי ב-2014, שומר הראש של הזמר צעק לעברו את המילה "יהודון" ואיים לפגוע בו פיזית, זאת לאחר שג'סטין וחבריו זרקו על הבית שלו ביצים.

ג'סטין ביבר. GettyImages
למי קראת יהודי? ג'סטין/GettyImages

ובמקום הראשון, כמה צפוי, הגברת שלא יכולה להעביר שבוע בלי שערוריה. כן, מדובר בבר רפאלי כמובן שבחרה דווקא ביום השואה בשביל לפרסם תמונה שלה מהעבר כשהיא בביקיני, בה הבטן שלה הייתה שטוחה. העוקבים שלה, מן הסתם, לא נשארו חייבים ונכנסו בה בשלל תגובות כמו: "כן, גם בשואה היה לאנשים בטן שטוחה".

בקיני הודיס קיץ 2016 מקולקציית הקפסולה של בר רפאלי. אייל נבו,
שוב הסתבכה./אייל נבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully