וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם מלח הארץ, אבל מי הכוכב הכי ישראלי לדעתכם?

1.5.2017 / 20:20

זמרים מסלסלים, שחקנים שמדברים בעברית צחה, דוגמניות חובבות פלאפל ואנשי בידור שמרגשים את הצברים. לרגל יום העצמאות ה-69 של ארצנו הקטנטונת, וואלה! סלבס מבקשת מכם לדרג ולבחור: מי המפורסם הכי ישראלי לדעתכם?

מפורסמים ארצישראליים? היו פה עוד הרבה לפני קום המדינה, אבל אם נותיר את כבודם של בן גוריון, משה דיין או דיזנגוף במקומם, תעשיית הבידור המקומית סיפקה אנשים שהמעריצים נשאו אליהם עיניים כבר משנותיה הראשונות של ארצנו הקטנטונת.

בחזרה לעתיד, יום העצמאות ה-69 למדינת ישראל והביצה המקומית שופעת באושיות מקומיות שסוחפות אחריהן את הקהל. הם גורמים לאנשים לשלם על כרטיס קולנוע, גוררים אותם לקנות שטויות לחנויות או לחילופין לדמוע באולמות התיאטרון, ממלאים את הפארק בקיסריה ובאופן כללי שמחים לעשות שמח ממטולה ועד אילת. כי כמו תפוזי ג'אפה או הפתיתים, אין, אין על הכוכבים תוצרת הארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכבוד החג, וואלה! סלבס בחרה כמה שמות כחול-לבן שאי אפשר היה לפספס בשנים האחרונות ורוצה לדעת את מי אתם - הגולשים חובבי הרכילות - הייתם מזכים בתואר "הסלב הישראלי ביותר". הרשימה כוללת בין השאר עולה חדשה, איש בידור שמופיע כבר 50 שנה מול קהל, דיווה טרנסג'נדרית, דוגמנית בינלאומית, שחקן מחוספס ואשת פלא. אז מי מהם הכי מייצג את הביצה הישראלית? יאללה, דרגו.

אז מי המפורסם הכי ישראלי כיום? רכלו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully