וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהורם גאון אומר 'לא' לפסטיגל

26.4.2017 / 9:02

בהפקה הכי נוצצת של חנוכה רצו לעשות מחווה לאחד הכוכבים היותר וותיקים ומוערכים בישראל, אלא שלזמר המכובד היו תכניות אחרות, אז הוא אמר להם "תודה, אבל לא תודה". וואלה! סלבס ניפרד כידידים

יהורם גאון. ראובן קסטרו
פסטיגל? פחות./ראובן קסטרו

חג החנוכה בפתח? לא ממש, אבל זה לא מה שעוצר ממפיקים רבים ונחשבים להתחיל לעמול על הפקות החנוכה הרבות שמתכוונות לרוקן לכם את הכיסים. אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם על הליהוק המשולש של עוז זהבי, עומר דרור ועמוס תמם למחזמר, "שלושת המוסקטרים" – הגיע הזמן לקצת חדשות מההפקה הכי נוצצת של חנוכה, הלא היא הפקת הפסטיגל.

צמאים לעוד רכילות?
בר רפאלי מציגה: כל השערוריות הגדולות ברשת
ירון ברלד התמוטט במהלך מרתון בלוס אנג'לס

הייתם מלהקים את יהורם לפסטיגל או לא? רכלו לנו בפייסבוק

יהורם גאון. ניר פקין
אליאנה מי? יהורם/ניר פקין

בזמן שאמנים רבים עומדים בתור בתקווה לקבל הצעה להיות אפילו עציץ בהפקה המטורפת, יש כאלו שלא ממש מתרגשים מההצעות שזורמות אליהם ואפילו לא מתביישים להגיד, "לא". אחד מהם, הוא לא אחר מאשר יהורם גאון, מי שנחשב לאחד האמנים היותר מוערכים ומכובדים בישראל. על פי גורמים בהפקה, גאון, שקיבל הצעה מפתה במיוחד במסגרתה יערכו לו מופע מחווה – החליט שעם כל הכבוד, הוא מעדיף שלא לקחת חלק בהפקה הגרנדיוזית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יהורם גאון. ראובן קסטרו
פסטי פסטי פסטיגל. יהורם/ראובן קסטרו

"היו לו אילוצים נוספים", סיפר מקורב לזמר, "ולאחר מחשבה מרובה עם הסוכן שלו – הוא החליט לוותר". גורם נוסף סיפר כי ההחלטה נבעה גם מהחישוב שמדובר במאה הצגות וכי לגאון אין את האנרגיה והסבלנות לעבור את כל המסע הזה ולכן העדיף לוותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי יככב השנה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בועז בן ציון, הסוכן של גאון, מסר בתגובה: :"יהורם לא סירב לקחת חלק בפסטיגל. בבדיקה שערכנו מבחינת לוחות זמנים בתקופה של החזרות וההופעות של הפסטיגל, לוח ההופעות של יהורם מלא והוא אמור להיכנס לצילומים של פרויקט חדש,
ולכן מפאת אילוצי לו"ז היינו צריכים לקחת החלטה אסטרטגית
ולוותר על השתתפותו בפסטיגל".


מהפקת הפסטיגל נמסר: "כמו בכל שנה, הפקת הפסטיגל משקיעה מאמצים רבים על מנת להביא לקהל את המופע האיכותי ביותר. בימים אלה אנחנו מנהלים מגעים עם אמנים רבים מהשורה הראשונה. ברגע שיושלם הליהוק נשמח להודיע עליו לכולם".

וואלה! סלבס אמרה "לא" למחזמר 'בת הים הקטנה'. היא לא מוכנה להיות שוב אורסולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully