וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפה של מי? בחרו את השידוך הראוי לרוסלנה רודינה

29.4.2017 / 0:03

כבר מצאתם לאייל גולן בחורה חדשה? כי כעת, אחרי הילולת הפרידה של הזמר מהדוגמנית שאהב - כל מה שנותר הוא למצוא אהבה חדשה גם עבור רוסלנה רודינה. וואלה! סלבס רוצה שתבחרו מי החתיך המפורסם שתרצו לראות עם אמא של יאן גולן

נו, כבר נרגעתם מההמולה סביב הפרידה הזוגית של אייל גולן ואהובתו (לשעבר), רוסלנה רודינה? בעוד ששמעתם פחות-או-יותר את הצד של הזמר, רוסלנה שמרה על דום שתיקה בנוגע לכל מה שאירע בחייה בשבועות האחרונים. ככה זה, אהבה זה כואב, במיוחד שהיא מול אור הזרקורים ומככבת בכותרות מדורי הרכילות השונים.

רוסלנה רודינה. רפי דלויה
רווקה לוהטת. רוסלנה רודינה/רפי דלויה

רודינה זקוקה לבחור עם לב רגיש, שימלא את החלל שהותיר גולן בלבה? בנים, הגיע הזמן שתצאו אל החלון, הבינו כמה זה לא פשוט להיות פשוט, הוכיחו למה מדוע אתם היפים שלה ואולי תזכו לנגן לצדה על צליל המיתר. או שפשוט תסייעו לוואלה! סלבס כשתצביעו ותבחרו את החבר הבא של רוס.

כעת, כשהרוחות מעט נרגעו ואחרי שבחרתם את מי שאתם מצאתם לנכון לשדך לאייל גולן, הגיע גם זמנה של הרווקה להשתדך. אז את מי הייתם מוצאים לנכון לחבר את רודינה? האם מדובר בדוגמן ממש כמותה, אולי בזמר שמכיר מקרוב את האקס המגה-מפורסם של רוסלנה או שבכלל עדיף לה שחקן שאיתו עבדה בעבר? יאללה, אתם בוחרים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully