וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגודל לא קובע? ציון ברוך נתפס בשירותים!

22.4.2017 / 6:29

זה רק נראה נוצץ, כי בסופו של דבר הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. והפעם: הפטמה השובבה של יהודה לוי וניקול ראידמן שותה עם הילדים. וואלה! סלבס עממית

לא תאמינו, אבל יהודה ושלומית קונים במכולת. בר עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואייל - גם הוא צריך לעבוד על המכשירים בחדר הכושר להשוויץ בשרירים. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת היפים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.


גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ ניקול ראידמן/צילום מסך, אינסטגרם
רק נראה נוצץ ריצ'י. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ ריצ'י/צילום מסך, אינסטגרם
רק נראה נוצץ מישל. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ מישל/צילום מסך, אינסטגרם

ילדה בגיל בית ספר יסודי עם קוקטייל? פעוט שובב עם דרינק על הבר? תירגעו, המעושרת ניקול ראידמן בילתה עם מישל וריצ'י החמודים במסעדה פריזאית, שם נהנו ממיץ פטל (איכותי!) נטול אלכוהול (כמובן!) אך מלא שיק (מן הסתם!) יחד עם מאמא #ראידמן_סטייל. כמוכם בשיפודי הפינה, רק בעיר האורות.

רק נראה נוצץ עמוס תמם ציון ברוך. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ עמוס תמם ציון ברוך/צילום מסך, אינסטגרם

מי שמביט בציון ברוך והחבר'ה שלו מאחור, אולי לא היה מזהה אותם אם לא היו מסתובבים כשנתפסו בעדשת המצלמה - כשהם עושים מה שכל אחד חייב לעשות מפעם לפעם, בחדר הנוחיות. אבל מה שהלך שם בפרונט, כשהסתובבו אחרי שסיימו להטיל, כנראה היה מבדיל בן הגברברים. או לפחות זה מה ש#השמועה_אומרת

רק נראה נוצץ יהודה לוי. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ יהודה לוי/צילום מסך, אינסטגרם

לכאורה עוד תמונה שגרתית של שלומית מלכה ויהודה לוי במהלך נופש לח במיוחד. היא מדגמנת חיוך בבגד ים, הוא עושה פרצוף ספק רציני, ספק חושני עם הפוני הרטוב שלו. ואז העין פוזלת מטה לכיוון #הפטמה_השובבה שלו. התגעגעתם? זה הכל.

רק נראה נוצץ ירדן הראל. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ ירדן הראל/צילום מסך, אינסטגרם

אם כבר עור חשוף, ירדן הראל ובעלה מוכיחים שממש כאחד האדם, הם נלהבים לגלות צורות חיים אקזוטיות במהלך חופשות השיזוף הפוטוגניות שלהם. #בשבילם_הכוכב_הוא _אתם. או שלא.

רק נראה נוצץ דמי לובאטו. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ דמי לובאטו/צילום מסך, אינסטגרם

ואם כבר בגדי ים, דמי לובאטו כנראה יודעת שהמחשוף המפתה שלה הוא בלתי אפשרי. בלתי. לכן היא רק תמדוד את הפיס המפתה, שמכסה בקושי את #החזון_המתפרץ שלה, תצלם ותניח את זה כאן. כלומר, ברשת.

רק נראה נוצץ עידן רייכל סטטיק בן אל. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ עידן רייכל סטטיק בן אל/צילום מסך, אינסטגרם

ובפינת הביזאר: סטטיק ובן אל תבורי כבר יודעים שיש להם מעריץ נלהב ומפורסם מאוד. עידן רייכל הוא שמו. יש מילים_יפות_מאלה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully