וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: רוסלנה רודינה כבר לא היפה של אייל גולן

21.4.2017 / 6:01

הזמר שהשתכר על טיסה עם אשתו, המסלסל שכבר לא מסתיר את החברה החדשה, כוכבת העבר שטוענת שהתארסה, הכוכב המצחיק שהציע נישואים וכמובן, הפרידה שטלטלה את הביצה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה!

את המצעד פותחים אחד הזוגות הפחות בולטים בתעשיית הבידור, אסף אמדורסקי ואשתו הדר ג'וזפין, שטסו כל הדרך עד לגיאורגיה, אז בשביל להנעים את הטיסה - השניים פתחו בקבוק אלכוהול ושתו כאילו ואין אנשים עם אייפון על המטוס. מה היה להם להגיד? "לג'וזפין יש בעיית מעיים קשה ובטיסות היא משלשלת בלי הכרה. אסף מחזיק לה את היד כדי שלא תברח לשירותים להרביץ".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תנו לו את הוודקה. אסף והדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יאללה למקום הרביעי, שם נמצא עוד זמר שהחליט לקחת את החברה החדשה שלו לסיבוב דאווין, הפעם מדובר בדודו אהרון שכבר לא מסתיר את החברה החדשה, נטלי לוי, בבית ויצא איתה לחגוג את המימונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דודו אהרון. אלירן אביטל
תרבחו ותסעדו. דודו והחברה/אלירן אביטל

למקרה שתהיתם, גם במקום השלישי מחכה לכם זוג חדש והזוי לא פחות מהקודמים, כי אורלי ויינרמן טוענת שהיא מאורסת, ולא סתם - כי אם למייסד ויקיליקס, ג'וליאן אסאנג' שנחשב לאויב מדינה בארצות הברית. פרט שולי, אותו אסאנג' יוצא עם לא אחרת מאשר פמלה אנדרסון.

אורלי ויינרמן. רפי דלויה
מאורסת! אורלי/רפי דלויה

אל המקום השני והמכובד מגיע עוד זוג שהחליט למסד את יחסיו, הפעם זה אלי פיניש שכרע ברך במהלך חופשה רומנטית והציע נישואים לבת הזוג, שלי לביא, אותה הכיר לפני כשנה.

אלי פיניש. ניר פקין
התינשאי לי? אלי והארוסה/ניר פקין

במקום הראשון מחכה לכם שברון לב לאחר שאייל גולן ורוסלנה רודינה הודיעו שעם כל הכבוד לאהבה - הם מחליטים להיפרד וללכת איש איש לדרכו. על פי המקורבים, ההחלטה נפלה לפני מספר שבועות אבל רק עכשיו השניים החליטו לספר למקורבים שטוענים כי זו הייתה החלטה של רוסלנה.

אייל גולן. מערכת וואלה!
ביוש. אייל ורוסלנה/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully