וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאת בוטנים והמון אלכוהול - רשימת הדרישות של אירוסמית' נחשפת

פירה בטטה, קפה אורגני, חמאת בוטנים עם שבבי פרצל ושלל סוגי אלכוהול שיחכו להם בחדר - רשימת הדרישות של חברי להקת אירוסמית' נחשפת. וואלה! סלבס לא רוצה לפספס דבר

צילום מסך

כל אמן שמכבד את עצמו, יודע שבשביל שאחרים יכבדו אותו – הוא צריך רשימת דרישות מוגזמת. כמה מוגזמת? עד כדי כך שבהפקה יעשו שמיניות באוויר על מנת למלא אחריהן. קחו למשל את מדונה שביקשה חדר מיוחד לילדים, חדר מיוחד לתופרת שלה וחדר טיפולים. גם ביונסה לא בדיוק מסתפקת במועט ורוצה אספקה אין סופית של 'פפסי' ועוף חריף במסע ההופעות שלה, אבל זה כלום לעומת מריה קארי שמבקשת שתמיד תהיה לה עוזרת שתלך מולה ברברס למקרה שתיפול.

מה דעתכם על הדרישות שלהם? רכלו לנו בפייסבוק

אירוסמית'. GettyImages
חמאת בוטנים, מישהו? אירוסמית'/GettyImages

אך נראה שדווקא כוכבי עבר גדולים, לא מתלהבים מהשטויות האלו, כך שחברי להקת אירוסמית', שינחתו בחודש הבא בישראל – מסתפקים במועט ודורשים בעיקר אוכל בריא והמון אלכוהול. בכל זאת, הם רוקיסטים שמכבדים את עצמם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אירוסמית'. GettyImages
איזה בירה אתם אוהבים?/GettyImages

ברשימת הדרישות ששוגרה לישראל, ביקשו חברי הלהקה שבארוחת הערב יוגשו להם סלמון בר אורגני עם ירקות מאודים, תפוח אדמה מבושל, פירה בטטה ואורז חום. בתחום הבריאות, ביקשו חברי הלהקה גם מים מינרלים, סודה ללא סוכר וקפה אורגני - עד כאן החלק הבריא.

אירוסמית'. GettyImages
מה עם פירה?/GettyImages

אם חשבתם שמדובר באנשים יבשים שלא באו לעשות כאן כיף חיים, כנראה שלא קראתם את המשך הרשימה, כי סטיבן טיילר ושאר חברי הלהקה, שיגיעו להופיע בפארק הירקון ב-17.5, ביקשו גם חמאת בוטנים עם שבבי פרצל, בקבוק יין אדום, בירה לא אלכוהולית, רד בול ללא סוכר, בקבוק יין לבן, בירות וקנקן קרח, פשוטים בסך הכל.

וואלה! סלבס דורשת אספקה אין סופית של עמבה וממרח כבד אווז במסע ההופעות שלה

אירוסמית'. GettyImages
העיקר שתרים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully