וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרומן של יורשת המיליונים והתאום הלוהט

19.4.2017 / 0:04

הרי לכם רומן שהולך להסעיר את הביצה המקומית - ככה זה כשיורשת מיליונים מקומית מנהלת זוגיות עם אחיו הזהה של כוכב ריאליטי. הכל, בשקט בשקט, מבלי שאף אחד יידע. וואלה! סלבס מחלקה ראשונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים. אלינור קופלר ורועי בן נתן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמעו סיפור. מצד אחד: אלינור קופלר - יורשת מיליונים וילדת שמנת, שאביה שלה הוא ליאון קופלר, הבעלים של "סופר פארם" ואמה היא במקרה עירית שטראוס, כן, ההיא מאימפריית המזון עם הגבינות והמעדנים.

מצד שני: רועי בן נתן - עורך דין בן 30, חובב וויקבורד שכנראה מוכר לכם בעיקר כאחיו התאום של יוצא "האח הגדול", עמרי בן נתן.

ביחד: השניים מנהלים רומן כבר שלושה שבועות, הרחק מעין הפפראצי וכתבי הרכילות, רק כי הם מנסים לשמור את זה בשקט. אז זהו, שלא ממש הצליח להם.


מה דעתכם על הזוג החדש? רכלו לנו בפייסבוק

אלינור קופלר, רועי בן נתן. אלירן אביטל
תמונה ראשונה ביחד. אלינור ורועי חוגגים מימונה/אלירן אביטל

לוואלה! סלבס נודע כי בן נתן וקופלר הכירו לאחרונה דרך חברים משותפים והחלו לבלות האחד עם השנייה יותר ויותר, כי "היה שם חיבור מידי". על פי מקורב לשניים, "הם מבלים המון ביחד ונראה שהם ממש בעניין זה של זו".

נדמה כי השניים באמת הצליחו להסתיר את הזוגיות שלהם, עד כה. בחג הפסח הם בילו ביחד בכנרת, ובצאת החג, השניים הגיעו לחגיגות המימונה שנערכו בנמל תל אביב - שם נתפסו בעדשה הממגנטת של וואלה! סלבס.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלינור קופלר. אינסטגרם, צילום מסך
עם האקס. אלינור קופלר והאקס ברנדן/צילום מסך, אינסטגרם

אם תהיתם, עד לסוף שנת 2015 קופלר עוד הייתה מאורסת למיליונר אמריקאי בשם ברנדן כהן, אותו הכירה בניו יורק במהלך תקופת הלימודים שלה בעיר האמריקאית הגדולה. לאחר הפרידה, חזרה קופלר לחיות בישראל, כך שכעת כאמור, היא מנהלת זוגיות עם עורך הדין הצעיר בעל האח המפורסם.

וואלה! סלבס תמיד נמשכה לכסף. של אחרים, כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully