וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבים מספרים: "אייל גולן גמור מהפרידה"

18.4.2017 / 14:19

רגע אחרי הדיווח על הפרדת הכוחות הזוגית, החברים של אייל גולן ורוסלנה רודינה מגלים שהכתובת הייתה על הקיר כבר מספר שבועות. אז מי נפרד ממי והאם יש סיכוי לקאמבק? וואלה! סלבס מדווחת

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

רק לפני חמישה ימים, ביום הולדתו, כתבה רוסלנה רודינה לאייל גולן ברכה פומבית - שריגשה את כל המעריצים שלו: "אני מאחלת לנו עוד הרבה שנים של זוגיות ואושר ושמחת חיים יחד". אלא שכבר אז, כך מספרים לוואלה! סלבס חברים קרובים לשניים - הם לא היו ביחד. כן, מתברר שרוסלנה ואייל נפרדו כבר לפני מספר שבועות.


רוצים עוד רכילות?
בלעדייך: אייל גולן ורוסלנה רודינה נפרדו
אורלי ויינרמן טוענת שהיא מאורסת - לא תאמינו למי!

מה דעתכם על הפרידה? רכלו לנו בפייסבוק

אייל גולן, רוסלנה רודינה. ניר פקין
סוף עצוב. אייל גולן ורוסלנה רודינה/ניר פקין

"הם כבר כמעט שלושה שבועות לא ביחד", סיפר מקורב לשניים, "הכל היה הצגה. גם הברכה וגם ההגעה שלהם ביחד אתמול למימונה של חיים רביבו". אז מה גרם להם להמשיך לשדר עסקים כרגיל? "הם מבינים שזה לא פשוט ושהם אנשים מפורסמים וניסו לדחות את זה כמה שיותר", סיפר מקורב אחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
צבי הנינג'ה. אביב חופי
כבר שלושה שבועות לא ביחד/אביב חופי

אם גם אתם בוודאי תוהים מי נפרד ממי, התשובה, על פי החברים, די ברורה - רוסלנה היא זו שהחליטה להיפרד מהזמר המסלסל. "הם במשבר כבר די הרבה זמן", סיפרה מכרה של השניים, "אך לפני שלושה שבועות היא החליטה שנמאס לה והודיעה לו שהיא עוזבת אותו". עוד הוסיפה ש"הפעם זה נראה כמו משהו סופי. רוסלנה מאוד נחושה בדעתה". כלומר, אל תסמכו על קאמבק.

אייל גולן. מערכת וואלה!
הפעם זה סופי/מערכת וואלה!

נכון לעכשיו, רוסלנה סגרה את הטלפון שלה ולא עונה לשיחות, וגם מצדו של גולן מעדיפים לשמור על זכות השתיקה - אבל החברים המקורבים מספרים כי הוא לקח את זה קשה. "הוא גמור מזה", סיפר מקורב לזמיר, "החברים כל הזמן איתו בימים האחרונים, הוא לקח את זה ממש קשה". מבאס.

אייל גולן. צילום: ניר פקין, ניר פקין
אייל גמור. גולן ורודינה/ניר פקין, צילום: ניר פקין

מנגד, יש חברים אחרים שמספרים כי ההחלטה הייתה הדדית. "הם שני אנשים בוגרים שמבינים שיש להם ילד משותף", סיפר חבר אחר, "אין ביניהם כעס או שנאה, זה מגיע ממקום שלו ורגוע של שניהם".

אגב, מטעם אייל גולן ורוסלנה רודינה נמסר ש"רוסלנה ואייל מאשרים את הידיעה ומבקשים לקחת את הזמן הקרוב לעצמם ולמשפחתם. הם מודים לכל המתעניינים ומוסרים שהכל נעשה ברוח טובה".


עכשיו וואלה! סלבס מבינה למה זה לא פשוט להיות פשוט. לבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully