וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיד אישה: קייטלין ג'נר עברה ניתוח לשינוי מין

11.4.2017 / 12:59

חברת משפחת קרדשיאן שהפכה לטרנסג'נדרית המפורסמת בעולם הבידור, חשפה כי עברה השנה את ההליך המלא לשינוי מין - ניתוח לאישור מגדר. הסיבה לטענת קייטלין ג'נר: "רציתי את האיברים המתאימים לי". וואלה! סלבס אמיצה

splash

שנתיים אחרי שהדהימה את העולם כשנחשפה כאישה, קייטלין ג'נר מגלה כי עברה את השלב האחרון שלה בתהליך המעבר מגבר - שנולד כברוס ג'נר - לאישה: ניתוח לשינוי מין, או אישור מגדרי. אבי משפחת קרדשיאן והאלוף האולימפי שהפך לטרנסג'נדרית המפורסמת ביותר בעולם הבידור בשנים האחרונות, חושפת בספר זכרונות חדש כי בחודש ינואר השנה השלימה את התהליך שהחל לפני מספר שנים, אז נפרדה מבת הזוג לשעבר, קריס ג'נר, מול המצלמות של הסדרה "משפחת קרדשיאן".

קים קרדשיאן, קייטלין ג'נר, קריס ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
ליידיז פירסט. קייטלין ג'נר עם קריס ג'נר וקים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

"ניתוח שינוי המין עבר בהצלחה. אני מרגישה לא רק נפלא, אלא גם משוחררת", כותבת ג'נר בת ה-67 באוטוביוגרפיה "הסודות של חיי" שתראה אור בסוף החודש. "החלטתי לחשוף את העובדה שעברתי ניתוח בגלל שמעריצים לא הפסיקו לשאול אותי אם שמרתי את האיברים איתם נולדתי, או לא", היא מודה וטוענת שמדוברת בפעם הראשונה והאחרונה שתדבר על ההליך הרפואי.


עוד רכילות מרגשת:
קייטלין ג'נר מגלה: "עברתי התקף חרדה אחרי הניתוח"
קריס ג'נר פותחת פה על קייטלין: "למה בכלל התחתנת איתי?"

פטפטו על הניתוח של קייטלין ג'נר בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קייטלין ג'נר. splash
אמיצה. קייטלן גנר/splash

כוכבת הריאליטי ואביהן של קנדל וקיילי ג'נר, כותבת בספר על חוסר הנוחות שלה כשהיתה צריכה "להצמיד ולסדר" את איבר מינה כשהתלבשה, עוד לפני שעברה את ההליך הרפואי. "למה לעשות את זה? כי זה רק פין. לא היה לי שימוש מיוחד בו... עייפתי מלסדר את הדבר הזה, לעזאזל, כל הזמן", שחזרה קייטלין בספר החדש שלה, שעל כתיבתו קיבלה מקדמה מיוחדת של ארבעה מיליון (!) דולר. "לראשונה, אני חיה כעת באופן הכי אותנטי שבו חייתי את חיי", הבהירה.

אחרי שנים של שמועות, גידול של 10 ילדים וגירושים משלוש נשים, כשהאחרונה בהן היא המאמא המפורסמת במשפחת הראליטי-טראש - לפני כמעט שנתיים, אביה החורג של קים קרדשיאן נחשף לראשונה כקייטלין ג'נר. מאז, כבר הספיקה ללמוד וללמד את העולם על הקהילה הטרנסג'נדרית, באמצעות דוקו-ריאליטי שבה בילתה עם חברות אחרות מול המצלמה וכעת, כאמור, לסיים את התהליך לשינוי מינה.


וואלה! סלבס היא מולטי-סקסואלית מאז 1999.

קריס ג'נר, קייטלין ג'נר. GettyImages
עם האקסית. קייטלין עם קריס ג'נר/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשמלת כלה. קייטלין ג'נר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully