וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם לירן כוהנר מתעצבנת בגלל בר רפאלי?

מאור בן הרוש | צילום: שי מתניה

14.4.2017 / 1:43

בכל שבוע, וואלה! סלבס תעמת כוכב מקומי אחר עם שמועה לוהטת שעוסקת בו ותבקש לדעת - האם היא נכונה או לא. והפעם לירן כוהנר ובר רפאלי

צלמים זמניים מורשים

שמועות הן לא דבר קל. מדי יום מגיעות לאוזניכם שמועות רבות, בין אם זה על השכן שלכם, החברה הכי טובה או סתם על הבוס שלכם, אך נראה שמי שלרוב סובלים ממתקפת שמועות - הם המפורסמים שלכם, שכבר שמעו על עצמם הכל. מנטייתם המינית, דרך בני הזוג החדשים שמצמידים להם וכן, עד לעובדה שהם הלכו לעולמם - בעולם הזוהר הכל תקף.

מה דעתכם על השמועה? רכלו לנו בפייסבוק

לירן כוהנר. שוקה כהן,
בר, מי??? לירן כוהנר/שוקה כהן

לדסק החדשות של וואלה! סלבס מגיעות לא מעט שמועות שונות ומשונות שגורמות גם לשיער של הגברת הראשונה של עולם הרכילות לסמור. אי לכך, החליטה וואלה! סלבס לפצוח בפינה חדשה, במסגרתה, מדי שבוע היא תפנה למפורסם מהביצה המקומית ותוכיח אותו עם שמועה שנפוצה עליו. אז מה האמת ומה השקר? תלוי את מי שואלים.

להושיט יד. ברק פכטר, מערכת וואלה! NEWS
חמודים. לירן וגיא גיאור/מערכת וואלה! NEWS, ברק פכטר

הפעם, וואלה! סלבס בדקה עם מלכת היופי במיל' והדוגמנית , לירן כוהנר, האם נכונה השמועה שהיא עדיין מתעצבנת כשמזכירים את שמו של בעלה, גיא גיאור, בהקשר של בר רפאלי? כזכור, בתקופה כשהטופמודל נפרדה מבן זוגה, עדי עזרא, היא ניהלה רומן קצרצר עם גיאור, שמיד לאחריו - הרפאלי חזרה לזרועותיו של עזרא בזמן שגיאור הכיר את כונהר. אז האם לירן מתעצבנת? נראה שהכי לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully