וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיירי "האח הגדול" מגלים: מי השתמש באמצעי מניעה בבית?

קים וייס

12.4.2017 / 7:02

שבועיים לאחר גמר "האח הגדול", התכנסו דיירי העונה השמינית כדי לחגוג וענו על כמה שאלות קשות. מי הוכתר כגבר החרמן של הבית, מי הצחיק את מעיין אשכנזי ומה אורנה דנינו היתה עושה אם לא היו סביבה מצלמות? וואלה! סלבס דו"ח

צילום: שי מתניה, עריכה: אביב אירגז

מה שקרה בבית "האח הגדול", נשאר בגבולות חדר "האח הגדול"? כנראה שלא, כיוון שכל מתמודדי העונה השמינית כבר מוכנים (פחות או יותר) לענות על שאלות עסיסיות גם בזמן שהם יודעים שלא הכל עבר את הצנזורה והיו כמה קטעים מרגשים שנותרו על רצפת חדר העריכה של יורם זק. זה קרה במסיבת הסיום של הריאליטי, שנערכה בסוף השבוע שעבר, גרמה למשתתפים להכריע בסוגיות שונות מבית.

למשל, מי היה הדייר הכי מעצבן בבית? שני גולדשטיין העידה שמדובר בה עצמה, בעוד ששרון גל ושם ברדוגו הוכתרו בתור הסגנים המעצבנים הנאמנים. עם זאת, מי היה הכי מזויף? הדיירים קבעו שאורנה דנינו, למרות שהיא עצמה, הציבה את כוכב פרי כנושאת התואר הכל כך מפוקפק. על סוגיות הדייר הכי מצחיק בבית, הרוב המוחלט קבע כי מדובר בחיים שועי. "אני לא יודע תשאלי את עצמך, את יודעת", ענה חמימו.

מסיבת סיום האח גדול 2017. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
מסיבת סיום האח גדול 2017/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן

כעת, למלך הבית, או בשמו המלא הדייר הכי חתיך בבית: אביחי אוחנה חושב שהוא עצמו, עומר גורדון אולי הגיע למקום השני, אבל את טייטל הגבר השוה של הבית קטף לא אחר מאשר דן רושנסקי, או כפי שכוכב הבהירה "היו הרבה חתיכים ודן נחמד. נחמד". לגבי מי המלכה, הדיירת הכי שווה בבית, התרחש הקרב בין מעיין, עדן ושני, רק שחמימו בחר באישה של חייו - בת הזוג משי - בתור "הכי יפה במדינה".

דן רושנסקי. שלומי צ'יקונה, אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
חיבוקים. דן רושנסקי ואנדל קבדה מתאחדים/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה, אור גפן

אנדל קבדה טען שהוא ממש לא רוצה לפתוח את נושא ההיגיינה בבית, אבל אפילו הוא עצמו חשב ממש כמו כל שאר הדיירים שהיה האיש הכי חרמן בבית. סקס כל זמן? כי בעוד שתאלין אבו חנא צחקה על עצמה שהיתה חמה אף היא, הסבירה בפירוט שאנדל הוא השובב ביותר "גם אם לא הראו את זה הרבה". את מי היו משכיבים אם לא היו מצלמות בבית? אורנה הסבירה שהיא לא יכולה לענות על שאלות כאלה, כי "זה אינטימי מדי עבורי", בעוד ששמוליק ספן אמר בבדיחות שהיה שוכב עם כולן, לא משנה הסדר". חה.

ולשאלת השאלות: למי לדעת הדיירים שייכים הקונדומים שנחשפו בבית "האח הגדול"? אורנה סיפרה שהיא מניחה שהיו דברים תחת השמיכות, אביחי טוען שהוא לא רואה בחושך ורק אנסטסיה טל הסכימה לספר שלדעתה - עדן ואנדל הם הזוג השובב של הבית. תגובתם? אין תגובה כמובן.

וואלה! סלבס מדגישה את חשיבות השימוש בקונדום. אמצעי מניעה, חשוב לכל, כן?

פארטי!

מעיין , אביחי ואורנה מתאחדים במסיבה סוערת

לכתבה המלאה
שני גולדשטיין. שלומי צ'יקונה, אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
מנשקת. שני גולדשטיין/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה, אור גפן
אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי. שלומי צ'יקונה, אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
אז של מי הקונדמים? אביחי אוחנה עם מעיין אשכנזי/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה, אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully