וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכה ה-11: הסלבס שהיו מעורבים בתגרה

וואלה! סלבס

16.4.2017 / 1:09

להיות מפורסם לא אומר שהכל דבש בחיים - ולעיתים החיים בפיקוח עין הציבור יכולים לעלות לך בחייך: אלה הסלבס שהיו מעורבים בתגרה, חלקם מוכים וחלקם מכים, כך שבכל מקרה זה נראה רע. וואלה! סלבס זה לא יפה

רעיון החיים כאישיות ציבורית במדינה קטנה כמו שלנו, יכול להיות נחמד באופן כללי: השקות, מתנות, אהבה מהקהל ובכלל - נראה כי יש הרבה יותר יתרונות מחסרונות בלהיות מפורסם. אך מה קורה כאשר מישהו מחליט שאותו סלב, ממש "לא בא לו בטוב" וכתגובה נוהג באלימות? או שלכוכב עולה השתן לראש והוא חושב שהוא יכול לעשות מה שבא לו? בום, טראח.

קבלו את עשרת הסלבס שהיו מעורבים בתגרה, מקרה אלים או רגע של חוסר שליטה בעצבים, ונתפסו כמובן, למרבה שמחתם או צערם. ילדים - אל תנסו את זה בבית!


מה אתם אומרים על המכות של הסלבס? רכלו בפייס

אאוץ', טהוניה חוטפת בקבוק בראש

טהוניה רובל. שוקה כהן,
טהוניה רובל/שוקה כהן

השנה: 2017. התקרית: טהוניה רובל רק רצתה לבלות ערב נעים עם חברים בבר תל אביבי, אך החיים מלאים בהפתעות ורובל נקלעה לוויכוח סוער בין אנשים במקום. כך שלצערה נפלה קורבן וחטפה בקבוק זכוכית בראש, עניין שגרם לה לבלות לילה במיון.

פרעה היה אומר: תבחר את מקומות הבילוי שלך בקפידה, הרי לא כל הנוצץ זהב.

דנה אינטרנשיונל מאבדת את זה בהופעה

דנה אינטרנשיונל. ניר פקין
דנה אינטרנשיונל/ניר פקין

השנה: 1997. התקרית: הדיווה הבלתי מעורערת, הזמרת דנה אינטרנשיונל, עלתה להופיע בקניון שבראשון לציון, אי שם בשלהי הניינטיז. מיקי זהבי, אישה חביבה בקהל, שבמקרה גם היא זמרת בעצמה, לרלרה קלות והדבר לא עבר ליד אוזנה של אינטרנשיונל. כך שהדיווה בתגובה השליכה בקבוק אל עבר זהבי.

פרעה היה אומר: "אבל אני איני כזאת"!

אהבה זה כואב, אז הילה ניסימוב (שורטי) נדקרת

שורטי. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
שורטי/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

השנה: 2010. התקרית: הראפרית הילה ניסימוב, הידועה בכינויה שורטי, עברה את אחד ממקרי האלימות הקשים בתעשיית הבידור - כאשר נדקרה על ידי האקסית שלה, מחוץ למועדון תל אביבי. החברה המתינה לשורטי מחוץ למקום, התנפלה עליה ודקרה אותה באמצעות סכין מאולתרת. ניסימוב פונתה לבית החולים ונשארה לאשפוז מספר ימים.

פרעה היה אומר: כדאי לבחור בקפידה את האנשים שאתה יוצא איתם.

מהפכה במטבח, יונתן רושפלד מעיף מחבת לפרצוף

יונתן רושפלד. אביב חופי
יונתן רושפלד/אביב חופי

השנה: 2015. התקרית: השף המצליח, יונתן רושפלד, שופט קשוח וחסר פשרות, העביר את עובדיו במטבח רגעים קשים במיוחד. "הוצאתי מנה לא כמו שצריך, וקיבלתי מחבת לתוך הפרצוף", סיפרה מלצרית, "פעם בכמה ימים הוא היה זורק עליי צלחת, התרגלתי", סיפר אחד הטבחים.

פרעה היה אומר: אל תעבדו בעסקי המסעדנות, גם לתדלק בתחנת דלק זה בסדר.

כאשר בר רפאלי מחטיפה, היא לא יפה

בר רפאלי. רפי דלויה
בר רפאלי/רפי דלויה

השנה: 2010. התקרית: בר רפאלי שנמצאת בתחילתו של הריון שני, נרגעה מאז שהפכה לאמא, כך בשנים האחרונות היא הרבה יותר נעימה לצלמי הפפראצי. אך בר והפלאשים ידעו ימים רעים במיוחד, כשאין אחד שלא זוכר את רפאלי מצמידה את ידה לפרצוף כשראתה צלם, בהרגל שהגיע בילט אין. כלומר, עד שיום אחד עלה לדוגמנית העל באופן חריג, כאשר צלם פפראצי הפריע למנוחתה בנמל התעופה, כשהיא בתגובה שלחה לעברו מכה בתקווה להעיף את המצלמה.

פרעה היה אומר: לספור עד עשר, לנשום עמוק. איפוק זה קלאס.

איציק זוהר והאלמוני המאיים

איציק זוהר. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
איציק זוהר/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

השנה:2008. התקרית: כדורגלן העבר, איציק זוהר, הותקף בשדרות רוטשילד על ידי אדם אלמוני שחבש קפוצ'ון, קפץ לעברו עם שברי בקבוק, וחתך את פניו של הכוכב מאזור המצח ועד הסנטר. זוהר, שדימם רבות, נזקק לכ-50 תפרים ואמר לאחר התקרית: "אני מניח שהוא עשה את זה בגלל שאני איציק זוהר".

פרעה היה אומר: היכן שומר הראש, לעזאזל.

טוביה צפיר שובר את הקיר

טוביה צפיר. יחצנים, רפי דלויה
טוביה צפיר/רפי דלויה, יחצנים

השנה: 2005. התקרית: השחקן טוביה צפיר היה בעיצומם של צילומים לטלנובלה חדשה. כלומר, עד יום אחד תמים, כאשר בזמן שאכל את ארוחת הבוקר במקום, ניגשה אליו מנהלת הבמה בכדי לבקש ממנו להגיע אל הסט, אז צפיר התפרץ עליה והחל לחנוק אותה. לפי אותם דיווחים, איש הפקה אחר שהיה במקום וניסה להפריד ביניהם, טעם את נחת אגרופו של צפיר.

פרעה היה אומר: הטלנובלה האמיתית היא החיים.

איבד את זה: דודו טופז

דודו טופז. יותם רונן
דודו טופז/יותם רונן

השנה: 1995. התקרית: דודו טופז המנוח היה ללא עוררין מלך הבידור של ישראל. לאחר שנים בפריים טיים של הטלוויזיה, הגיעה הנפילה והיא הייתה כואבת במיוחד. טופז ניהל מערכת יחסים מורכבת במיוחד עם המבקרים, כך שבאחת הפעמים שבר את משקפיו של מבקר הטלוויזיה של "מעריב" דאז, מאיר שניצר, לאחר שזה קטל את תוכניתו. שניצר תבע את טופז, שנדרש לשלם לו פיצוי של 62 אלף שקלים.

פרעה היה אומר: אל תשבור את הכלים.

נאור ציון, איפה החברים?

נאור ציון. חדשות 10
נאור ציון/חדשות 10

השנה: 2016. התקרית: השחקן והקומיקאי נאור ציון ידוע כפרסונה שנויה במחלוקת, כך שנקשרו סביבו לא מעט פרשיות בהם אנשי מקצוע מספרים עד כמה הוא אדם שקשה לעבוד איתו. באחד המקרים התעצבן השחקן המצחיק וזרק כוס שהייתה בידו, כך שתכולתה פגעה בשחקנית לצידו על סט הצילומים. קולגות שעבדו עם נאור מספרים: "הוא לא מסוגל להשתלט על עצמו, הוא מתהפך, הפנים נהיות אדומות, זה קורה תוך שניה".

פרעה היה אומר: הסתכל תמיד על חצי הכוס המלאה, או השבורה, איך שתבחר.

בעיטה לראש, על פי אייל ברקוביץ'

אייל ברקוביץ. yescell
אייל ברקוביץ/yescell

השנה: 1998. התקרית: שחקן העבר המצליח אייל ברקוביץ', שכיום מגיש תוכנית הספורט ברדיו, עבר לא מעט פציעות בימיו ככדורגלן ואחת מהן כאבה במיוחד. בתקופה בה שיחק ברקוביץ' בקבוצת ווסטהאם האנגלית, שלח השחקן ג'ון הארטסון בעיטה לפניו של ברקוביץ' וזה נראה רע, מאוד רע. אך מסתבר כי הבעיטה לא הגיעה משום מקום, כי ברקוביץ' הידוע בפיו המפולפל ניער וקילל את השחקן הבועט.

פרעה היה אומר: ומה עם שלום עולמי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully