וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך! רן דנקר יודע שבלונדיניות נהנות יותר

1.4.2017 / 0:29

זה רק נראה נוצץ, כי בסופו של דבר הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. והפעם: הדייט של קורין וארז, הקמטים של דיוויד בקהאם ומי רוצה להיכנס למיטה עם זוכה "האח הגדול". וואלה! סלבס עממית

לא תאמינו, אבל יהודה ושלומית קונים במכולת. בר עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואייל - גם הוא צריך לעבוד על המכשירים בחדר הכושר להשוויץ בשרירים. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת היפים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.


גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ - אביחי אוחנה. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - אביחי אוחנה/צילום מסך, אינסטגרם

100 ימים של מגורים בחלל אחד עם עוד ארבעה אנשים אחרים ומעלה, עשרות מצלמות, משימות ביזאריות וריבים על רשימת קניות - נו, ברור שבמקום זוכה "האח הגדול" אביחי אוחנה, גם אתם הייתם שמחים לתעד את הבקרים הראשונים שלכם מחוץ למבנה בנווה אילן. במקום צוות טכני בקונטרול, להסתפק בחיוך נבוך מהמיטה לעבר עדשת מצלמה סלולרית עבור אינסטוש. #ווינר

רק נראה נוצץ - קורין גדעון. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - קורין גדעון/צילום מסך, אינסטגרם

רגע, אז כבודו של המנצח במקומו - אך מה קורה לצמד מנחים שמוצאים מעט זמן פנוי אחרי תקופה אינטנסיבית? רק תשאלו את ארז טל וקורין גדעון, שאחרי שבועות מתישים ומותחים על הבמה, סוף כל סוף יכולים להשתכר כמו שצריך, בעזרת כוס בירה. או שתיים, או שמונה כמספר העונות. רק זכרו, חברים, #אם_שותים_לא_נוהגים.

רק נראה נוצץ - קרן פלס. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - קרן פלס/צילום מסך, אינסטגרם

אם כבר אלכוהול, תראו איך קרן פלס נהנית להרים לעצמה במסיבה של אדם אחד - כשמאחוריה שלל רוקדים ורוקדות, #שמעון_השכן אחד ועוד כמה נדחפים. הרי הזמרת הנהדרת תמיד חיה בבועה משל עצמה, אתם תיהנו לכם יחד.

רק נראה נוצץ - רן דנקר. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - רן דנקר/צילום מסך, אינסטגרם

חברים וחברות, היום בתכנית "המהפך" קבלו את רן דנקר, שממש כמו מיקי בוגנים, מדונה, שירי מימון או שפנפנות פלייבוי (במיל') החליט שמה שטוב לפנינה רוזנבלום טוב גם לו וצבע את שיערו בגוון בלונד פלטינה מרגש. נאה ויאה? ברור שחתיך, נו מה, אחרי פן הוא נראה שתי טיפות #אוויטה.

רק נראה נוצץ - דיוויד בקהאפ. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - דיוויד בקהאפ/צילום מסך, אינסטגרם

מתברר שגם לדיוויד בקהאם יש את הימים האלה שבהם הוא מפרסם תמונת "#נטול_פילטר". או נטול איפור, או סתם עיפרון עיניים, או תאורה מחמיאה, או סטיילינג הולם, או כל אפקט צילומי מיוחד ככל שיהיה, שיסתיר את העובדה שאולי לא מדובר בגבר המושלם בעולם. נו טוב, הוא עדיין לוהט מכם.

רק נראה נוצץ - לינדזי לוהן. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - לינדזי לוהן/צילום מסך, אינסטגרם

הקיץ מגיע ואיתו עבודה על שיער הגוף, על #קו_הביקיני, הצמיג שנוסף לכם בעונה הקרה או רכישת מקדם הגנה חדש. לינדזי לוהן הגדילה לעשות כאשר התעופפה למזרח הרחוק לנפוש ועל הדרך לעבוד על שיזוף ללא רבב, בעוד שאתם תשוויצו בעור מחזיר אור בפעם הראשונה שבה תפשטו חולצה בחוף הים. מסנוורת!

רק נראה נוצץ - טילטיל. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - טילטיל/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: מי אמר שמריחת לק היא לנשים בלבד? תראו איזה גברי טילטיל בזמן קבלת #מניקור פלוס מריחת לקה מרעייתו, שהם חובה לכל מטרוסקסואל, או למעשה לכל גבר שלא כוסס את ציפורניו. לכו למכון היופי, בנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully