וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנהגים בהתאם: הזוג המרגש בתולדות "האח הגדול"

1.4.2017 / 0:50

זו היתה עונה מלאת אהבה של הריאליטי הפופולרי? אז זהו, שעוד לפני מעיין ואביחי או עדן ואנדל - היו כמה זוגות מדוברים (מאוד) שנראו דביקים בתוך בית "האח הגדול". עכשיו, וואלה! סלבס מבקשת מכם לבחור: איזה זוג הכי הרשים אתכם

צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי

כנראה שבתוך בית "האח הגדול" ממש קשה להימנע מזה: השעות ארוכות, המשימות מרדימות והלחץ, הו, הלחץ. ברור שעדיף לעבור את חווית הריאליטי בבית המצולם ביותר במדינה יחד עם חבר לשעת צרה שאיתו אפשר לפרוק מעט תסכול, להעביר את הלילות והימים, לתרגל רומנטיקה שתרגש את הצופים וגם בפשטות מקסימה - לחוש אוהב ונאהב. בקיצור: בכל עונת "האח הגדול" יש כאלה, זוגות של ריאליטי שהקהל אוהב לאהוב.


רכלו על הזוגות בבית "האח הגדול" גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזוג המרגש ביותר של "האח הגדול" הוא.../מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר מהעונה הראשונה הזכורה שבה נראו ניצני קשר של שפרה וצבר, דרך הרגעים המיניים בלי צנזורה של ליהיא ועתי, הדמעות של דנית על אליאב או החיבה המפתיעה של אנדל ועדן בעונה שהסתיימה ממש לפני רגע - הריאליטי בבית הסגור מלא באהבה. זה מגיע בצורת נשיקה (כמו זו של סער ואיילה זוכרים), מגע זהיר (מעיין ואביחי , מישהו?) או תאווה לעיניים (היוש אור ודור), אבל בדרך כלל נגמר בפרידה כמה רגעים אחרי שהמצלמות כבו.

אבל איזה זוג הכי עשה לכם את זה בכל הזמנים? וואלה! סלבס ליקטה כמה מהזוגות המדוברים ביותר, רק כדי שתצביעו ותקבעו איזה מהאיחודים של אחונה הכי אהבתם לראות. בחרו:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully