וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב חתונה? אביחי ומעיין מ"האח הגדול" בראיון זוגי ראשון

מאור בן הרוש

29.3.2017 / 14:01

הצד של אביחי והצד של מעיין? הזוג המסעיר ביותר בעונה השמינית של "האח הגדול" מפטפט מול המצלמה על מפגש עם ההורים, תקרית "שמשון ודלילה" של אוחנה ואשכנזי והאם יכניסו את יורם זק לגן עדן. וואלה! סלבס צמודה

צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי

אם היתה מחווה אחת ומרגשת שתיזכר מערב סיום העונה השמינית של "האח הגדול", כנראה שמדובר בכך שרגע לפני שיצא מהבית כמנצח - אביחי אוחנה הודה ל"אח הגדול" על כך שהכניס לבית את מעיין אשכנזי, שהפכה להיות בת הזוג שלו בריאליטי בשלבים מוקדמים של התחרות. רגע אחרי שההילולה אמש (ג') הסתיימה, שני הצעירים המאוהבים הסבירו על הקשר שלהם בראיון זוגי ראשון.

"עדיין לא יצא לי ממש לשבת עם המשפחות, עוד לא פגשתי את אמא ואבא של מעיין ואשמח שזה יקרה עוד מעט", סיפר אוחנה, "בחוויה כזאת, כשאתה נכנס לזוגיות, ה'בחוץ' כבר חווה את הזוגיות בשבילך ואת האהדה שלך, את הפרסום, מבפנים אתה פשוט יוצא לקרקע מוכנה", התלהב מול המצלמה.

עוד "האח הגדול"? הנה לכם:
איפה בילו אביחי ומעיין את הלילה שאחרי הגמר?
שרון גל: "אני חוזר לסייע למשפחת אזריה"

רכלו על הזוגיות של אביחי ומעיין בפייסבוק

אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי. עידו שחם
אביחי אוחנה עם מעיין אשכנזי/עידו שחם

אביחי הבהיר שכבר היתה סגירת מעגל בין מעיין לאמא שלו, זאת שרמזה לבנה במהלך התחרות על "שמשון ודלילה" - בהקשר של הזוגיות המתועדת שלו עם הבלונדינית. "אמא של אביחי היא הראשונה שחיבקתי אחרי אמא ואבא שלי", מספרת אשכנזי, "בכיתי באותו היום כי הבנתי בדיוק למה היא אמרה את זה, הראיתי הרבה פחות ממה שהוא הראה ונתן. בתור אמא את הכי דואגת לבן שלך".

"היתה לנו פנטזיה לשבת על הספה יחד, להיכנס לחדר 'אח הגדול' יחד, שנסגור את העונה כזוג של המדינה", אמרו השניים והפגינו בקיאות בקשר לאהבות שנוצרו בבית הריאליטי בעבר וסיימו תחת החופה. "אנחנו הזוג שלישי, אולי נכניס את יורם זק (עורך התכנית) לגן עדן", צחק אביחי.


וואלה! סלבס אוהבת לאהוב. לאכול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי. עידו שחם
מבט מעריץ. אוחנה ואשכנזי/עידו שחם
מעיין אשכנזי. ניר פקין
הגיעו בנפרד. מעיין אשכנזי בכניסה ל"האח הגדול"/ניר פקין
אביחי אוחנה. ניר פקין
אביחי אוחנה מקבל תמיכה מבלונדינית אחרת/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully