וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינה רוזנבלום: "היו מצבים שכמעט אנסו אותי"

29.3.2017 / 17:00

מלכת הבלונד הבלתי מעורערת של הביצה המקומית, פנינה רוזנבלום, הגיעה לראיון אישי על זוגיות, קריירה, משפחה וכמובן, הסרטונים שלה שכבשו את הרשת. וואלה! סלבס מבייצת

ראובן קסטרו

היא נחשבת למלכת הבלונד של הביצה המקומית, עם טייטל של נערת זוהר במיל', חברת כנסת לשעבר ואשת עסקים ממולחת - פנינה רוזנבלום היא ללא ספק אחת הדמויות היותר מעניינות שצמחו כאן בשנים האחרונות.

מה דעתכם על הריאיון עם פנינה? רכלו לנו בפייסבוק

פנינה רוזנבלום. ראובן קסטרו
רצה לכנסת?/ראובן קסטרו

בשיחה אישית עם אדם סרור, היא מדברת על קריירת השירה שלה, "היו שירים שלי שהגיעו למצעד הפזמונים", על ראש הממשלה, "הוא עושה עבודה נפלאה לגבי כל מה שקורה בארץ... אני לא רואה כרגע אף אחד עם הניסיון הרב שיש לו שיכול להחליף אותו באמת, כי יש לו ניסיון רב. אני רק מקווה בשבילו שכל הפרשות האלה לא יובילו למשהו פלילי, כי אם הן יובילו למשהו פלילי, נאלץ להחליף אותו", וכמובן, על העסק החדש למוצרי בריאות, "לאורך כל חיי האמנתי בדרך חיים נכונה, אני לא אוהבת לעשות דיאטות, אני לא בן אדם של דיאטות.. באופן עקרוני, בקבוע, אני אוכלת אוכל בריא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פנינה רוזנבלום. ראובן קסטרו
עברה אונס/ראובן קסטרו

אבל לא רק, כי רוזנבלום מדברת גם על הזוגיות שלה עם איש העסקים רוני סימנוביץ', על הקשר על הילדים שלו ועל הזוגיות של בתה החורגת, קורל סימנוביץ', עם שחקן הכדורגל, "בחור מקסים", ומה עם בהתחלה זה היה לכולנו קצת מוזר, אבל הם נורא אוהבים ונורא טוב להםפ ביחד.. היא יהודייה אז הילדים יהיו יהודים"

פנינה רוזנבלום. ראובן קסטרו
צ'יז!/ראובן קסטרו

בהמשך הראיון, דיברה רוזנבלום גם על התקופה שהייתה נערת זוהר וחוותה הטרדות מיניות,"ברור! כמות הגברים שהייתי צריכה להכניס לכלא לפי הנוסחא של הטרדה מינית, היום הייתי מכניסה המון. אבל זה היה נורמה, זה היה אחרת, לבוא להחמיא לאישה, לנגוע בה.

"היו מצבים שהרגשתי שעוד מעט אונסים אותי, ברור, אבל לא היו לנו כלים להתמודד. אני התמודדתי עם עצמי הייתי אישה חזקה גם כצעירה, ופשוט נפנפתי את כל מי שלא רציתי מעליי. מכל העולם, אני לא אנקוב בשמות".

פנינה רוזנבלום. ראובן קסטרו
פנינה רוזנבלום/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully