וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון גל: "אני חוזר לסייע למשפחת אזריה"

מאור בן הרוש

29.3.2017 / 12:45

רגע אחרי גמר העונה השמינית, אלה שיצאו אמש מבית "האח הגדול" מעיין, שני, שרון וחמימו - התייצבו לשיחה צפופה על מה שקרה להם בחודשים האחרונים בתוך הבית, הזוכה הגדול וכמובן, על התכניות שלהם להמשך. וואלה! סלבס ארבעת המופלאים

צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי

שרון גל, שני גולדשטיין, חיים "חמימו" שועי ומעיין אשכנזי - ארבעת הפיינליסטים שכמעט ירדו אחרונים במדרגות הבית הכי מפורסם במדינה, התייצבו אמש (ג') מול המצלמה של וואלה! סלבס ולא הראו שום חרטה על כך שדווקא אביחי אוחנה הוא זה שלקח את גמר העונה השמינית של "האח הגדול".

אחרי 101 ימים, בהם היו סגורים בבית בנווה אילן, יצאו בזה אחר זו ארבעת משתתפי הגמר שגברו על המתחרים האחרים בעונה, כשהם מותירים מאחוריהם פרס מפתה - דירה - וקהל מעריצים מאוכזב, ולא היססו לרגע קט כשפרגנו לזוכה. אז מה היה להם להגיד?


עוד רכילות לוהטת:
ההפתעה המרגשת שהדהימה את "האח הגדול"
יוצא הריאליטי שנכנס ב'אח הגדול': "אתה סמרטוט ושקרן"

רכלו על ארבעת אלה שלא זכו ב"האח הגדול" בפייסבוק

שרון גל. עידו שחם
הוא ושני דווקא מדברים. שרון גל/עידו שחם

אם תהיתם מה התכניות של שרון גל ביום שאחרי "האח הגדול" - כדאי שתדעו שהוא קודם כל מתכנן להסדיר את צו העיקול שניתן על נכסיו והחוב המדובר שלו, על סך צנוע של 250 שקלים. לדבריו, "היו לי הרבה שיחות עם שני שלא ראיתם, אמרתי לה שלא נהיה החברים הכי טובים בעולם אבל על חלק מהדברים הצלחנו לגשר. היא התנצלה על דברים קשים שאמרה, אני התנצלתי על סגנון שלי באחד הוויכוחים איתה".

ומה לגבי הקריירה? גל סיפר לוואלה! סלבס שהוא קודם כל מתכנן להמשיך עם כל ענייני אלאור אזריה ולטפל בשימוע החנינה המתקרב. מלבד זאת - הפיינליסט השנוי במחלוקת מתכוון לבלות את רוב זמנו עם ילדיו. "זאת הפעם הראשונה בחיים שלי שאני לא יודע מה הדבר הבא שאני אעשה. פוליטיקה בוערת בי, אכפת לי ממה שקורה פה, זה בנפשי", הסביר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שני גולדשטיין. עידו שחם
רק לא במקום השני! שני גולדשטיין/עידו שחם

למרות האכזבה, שני גולדשטיין שהגיעה למנקום השני הסבירה ש"הכל טוב, אמרתי לארז וקורין ש'רק לא מקום שני!', אבל אני מקבלת את זה באהבה וממש שמחה שאביחי זכה... זה היה או אני או הוא".

לגבי הזוגיות שהתחילה בבית הריאליטי עם עומר גורדון, טענה ש"עומר מושלם, זה מוזר כי כשאנשים עוזבים אותך מהבית אתה מוצא את עצמך מתגעגע יותר אליהם מאשר להורים שלך". האם הם ישרדו, אז זהו ששני "לא מחפשת בן זוג על סמך פרסום, עומר האדם הראשון שאוהב אותי באמת כל כך על סמך מי שאני, היה לי חבל לפספס דבר כזה". הווו.

חיים חמימו שועי. עידו שחם
היה חוזר לבית. חיים "חמימו" שועי/עידו שחם

מעיין אשכנזי, ראתה אמש את בן הזוג שהכירה בבית "האח הגדול" יוצא כמנצח של העונה, בעוד שהיא הגיעה למקום החמישי. "אני מאושרת בשבילו, ידעתי שלא אזכה לא כי אני מזלזלת בעצמי פשוט היתה לי הרגשה. הרגשתי שבחודש שג'ודי היתה בבית לא הייתי אני, אם יש משהו שאני קצת מצטערת עליו זה זה, אבל זאת אני כשאני אוהבת ישר יוצאת ממני הלביאה".

לדבריה של אשכנזי, שהתרגשה עד דמעות, היא חושבת שהקשר של עם אוחנה "ישרוד את החוץ, הוא מעניק לי כל מה שחלמתי ורציתי. אביחי אומר לי שמבחינתו הוא עוזב את אילת, אני לא אקח אותו מההורים אבל נראה עכשיו מה יקרה".


וואלה! סלבס שרדה את משדר הגמר הארוך בהיסטוריה, כנראה.

מעין אשכנזי. עידו שחם
הקשר ישרוד את החוץ. מעיין אשכנזי/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully