וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורין גדעון כלבה מהגיהנום? המגישה מגיבה

מאור בן הרוש | צילום: שי מתניה

24.3.2017 / 0:05

בכל שבוע, וואלה! סלבס תעמת כוכב מקומי אחר עם שמועה לוהטת שעוסקת בו ותבקש לדעת - האם היא נכונה או לא. איך יגיבו המפורסמים? וואלה! והפעם- קורין גדעון

צלמים זמניים מורשים

שמועות הן לא דבר קל. מדי יום מגיעות לאוזניכם שמועות רבות, בין אם זה על השכן שלכם, החברה הכי טובה או סתם על הבוס שלכם, אך נראה שמי שלרוב סובלים ממתקפת שמועות - הם המפורסמים שלכם, שכבר שמעו על עצמם הכל. מנטייתם המינית, דרך בני הזוג החדשים שמצמידים להם וכן, עד לעובדה שהם הלכו לעולמם - בעולם הזוהר הכל תקף.

מה דעתכם: השמועה נכונה או לא? רכלו לנו בפייסבוק

קורין גדעון. אמיר מאירי, מערכת וואלה! NEWS
מלאך או שטן? קורין/מערכת וואלה! NEWS, אמיר מאירי

לדסק החדשות של וואלה! סלבס מגיעות לא מעט שמועות שונות ומשונות שגורמות גם לשיער של הגברת הראשונה של עולם הרכילות לסמור. אי לכך, החליטה וואלה! סלבס לפצוח בפינה חדשה, במסגרתה, מדי שבוע היא תפנה למפורסם מהביצה המקומית ותוכיח אותו עם שמועה שנפוצה עליו. אז מה האמת ומה השקר? תלוי את מי שואלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קורין גדעון. ניר פקין
רגישה./ניר פקין

השבוע, וואלה! סלבס החליטה לבדוק האם השמועות על מגישת האח הגדול, קורין גדעון, בדבר ההתנהגות שלה, נכונות? כזכור, בדצמבר האחרון פורסם כאן תחקיר כי מאחורי הקלעים, המגישה המתוקה מתנהגת כמו דיווה ולא מעט אנשים שונאים אותה. אז מה האמת? האם קורין גדעון היא מלאך או שטן? כל התשובות אצלה, ואל תשכחו - האח הגדול רואה הכל.

אמיר פיי גוטמן. ניר פקין
הורסת. קורין גדעון/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully