וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הוונדר בייבי שכל העולם מדבר עליה

24.3.2017 / 0:02

הספייס גירל שמתגרשת, הקאמבק של הזמר המפורסם, זוג כוכבי הריאליטי שהחליטו לצחוק על עצמם בקמפיין חדש, המעריצים שהתלוננו על מחירי הופעה גבוהים וכמובן, הבייבי החדשה שכל העולם מדבר עליה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה!

את הרשימה פותחת לא אחרת מאשר מל בי, כן, אותה בחורה שלפני עשור כיכבה בלהקת הבנות המצליחה 'ספייס גירלז', ועכשיו עומדת בפני פרידה נוספת. בימים האחרונים הגישה הזמרת ההורסת מכתב גירושים לבעלה.

מה דעתכם על אירועי השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

מלאני בי. ספלאש
כבר לא. מל בי/ספלאש

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא מישהו שהבין שפרידה לא עשה לו טוב, אז הוא החליט לחזור לאקסית שלו. אני מדבר כמובן על סטטיק או בשמו המלא לירז רוס, שאחרי מספר שבועות בלי בת הזוג – הוא החליט לחזור אליה וגם לפנק אותה בסופ"ש בצפון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סטטיק. אינסטגרם, צילום מסך
ה-קאמבק.סטטיק/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאים שניים שמבינים שהזוגיות שלהם יכולה להניב הרבה כסף, אנדל קבדה ועדן סבן שהחליטו לנצל את 15 דקות התהילה שלהם והצטלמו ביחד לקמפיין סקסי במיוחד, לכמה אירוני – מכשירים לשיזוף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוהטים! עדן ואנדל/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השני נמצא שלמה ארצי, שבסך הכל רצה להתנדב ולהופיע במופע תרומה בניו יורק, אלא שההפקה החליטה לדרוש מחירים גבוהים מדי עבור הכרטיסים, כך שלא מעט אנשים התלוננו על המחירים, מה שגרם להחלפת ההפקה ולהוזלת המחירים.

שלמה ארצי. תמונות גולשים
כמה זה עולה לי? שלמה/תמונות גולשים

ובמקום הראשון, נמצאת, איך לא – הוונדר וומן הישראלית, גל גדות, שהביאה לעולם, בשעה טובה, את בתה השנייה. הלידה נערכה בלוס אנג'לס, כשלצידה נכחו בעלה ובני משפחתה. אגב, אם חשבתם שהבייבי תקבל שם מוזר, אז תתפלאו לשמוע ששמה של התינוקת ה הוא מאיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כולם מדברים עליה! גל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully