וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעריצים זועמים: מחירי הכרטיסים למופע ההתרמה של שלמה ארצי גבוהים

20.3.2017 / 6:03

שלמה ארצי, האמן הכי מצליח בישראל, עתיד להופיע בניו יורק - אך מתברר כי מחירים מופקעים מטעם חברת ההפקה לא התקבלו על ידי המעריצים, והמחירים נאלצו לרדת. ההפקה בתגובה: "ההכנסות מהמופע הן קודש למפעלות 'אורט' לעידוד והעצמת בני נוער". וואלה! סלבס גולה

תמונות גולשים

אתה זמר מגה מפורסם, יש לומר הזמר הלאומי של מדינת ישראל, ושנים על גבי שנים כל ההופעות בלוז הן פשוט סולד אאוט, גם בגולה. אך האם זה נותן לגיטימציה לחברות הפקה מעבר לים לדרוש מחירים לא הגיוניים בעליל בעבור כרטיס? מתברר שכן!

אך ישראלי ישאר ישראלי בכל מקום, ויש לו דרך להשיג את מבוקשו, אחרת איך תסבירו הורדת מחירים להופעה של הזמר הכי ענק בישראל?


לעוד רכילות מהביצה:
גמר "דה וויס": מה קרה מאחורי הקלעים שלא ראיתם?
כל הכוכבים המקומיים בטקס הנוצץ של השנה

מה אתם אומרים על המאורע עם שלמה ארצי? רכלו בפייס

שלמה ארצי. ניר פקין
מחירים מופקעים. שלמה ארצי/ניר פקין

שלמה ארצי עתיד לצאת לסיבוב הופעות בארה"ב כמידי שנה, ובמסע השואוביז המדובר ישנה גם הופעה בניו יורק ב"מדיסון סקוור גרדן", שעתידה להתקיים באפריל הקרוב. אך נראה כי חברת ההפקה אשר אחראית להבאתו של ארצי דרשה מחירים גבוהים במיוחד - והדבר ממש לא התקבל בברכה על ידי המעריצים באמריקה שמאוד השתוקקו לראותו, כלומר, הפריע מספיק להחליף את חברת ההפקה.

הדר חייקה בת ה-32, גרה כבר חמש וחצי שנים בניו יורק והחליטה לעשות מעשה. "ב-1 בספטמבר 2016 נכנסתי לאתר לרכוש כרטיס להופעה של שלמה, ראיתי את המחיר - 130 דולר לכרטיס במושבים הכי רחוקים, וזה עוד לפני עמלות".

זה נחשב למחיר יקר ביחס להופעות אחרות?
"מאוד יקר, המחירים נעים בין 70 ל-90 דולר בדרך כלל. החלטתי לפתוח קבוצה בפייסבוק שנקראת - 'שלמה ארצי אתה לא חושב שהגזמת?' מפה לשם הצטרפו לקבוצה הזאת 600 איש וכולם התלוננו על המחירים הגבוהים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שלמה ארצי. תמונות גולשים
הקהל מבקש, הקהל מקבל. שלמה ארצי/תמונות גולשים

אז מה קרה שהחליטו להחליף חברת הפקה, לא קנו כרטיסים?
"נכון לכרגע, אני יודעת שיש עוד המון מקומות באולם. הדיבור הוא שפשוט נהיה באזז שלילי סביב ההופעה. הם פשוט לא מכרו כרטיסים והחליטו להוריד במחירים והחליפו חברת הפקה".

המחירים נמוכים יותר כרגע?
"לא, אבל התקשרתי לחברת ההפקה והמפיקה החדשה אמרה לי שיש פשוט 20% הנחה לכולם בצירוף קוד מסוים ושאני אעביר לכל החברים הישראלים שלי. זה אומנם לא הופץ באופן רשמי הקוד, אבל זה עדיין מקסים בעיניי. בכלל יש הרגשה תמיד לאומנים שמגיעים לניו יורק שחושבים שאפשר להגזים במחירים כי יכולים לשלם פה סכומים גבוהים מהרגיל, וזה ממש לא נכון".

שלמה ארצי, יובל בנאי, לנצח יחד. אלעד דבי,
"שלמה ארצי... הגזמת?"/אלעד דבי

אך נראה כי לא רק מעבר לים מתלוננים על המחירים הגבוהים: בעמוד הפייסבוק הרשמי של האמן נרשמו מספר תגובות של מעריצים שמאוד רוצים לרכוש כרטיסים, אך העניין ממש לא מתאפשר להם. "שלמה היקר, כנראה אתה באמת יקר, לא מוצאת כרטיס לי לבעלי ולחברה שלי, זה אומר חבל", כתבה אחת, בעוד שגולשת נוספת הגיבה: "אני באמת אוהבת את שלמה, אבל מוגזם לשלם סכום כזה, איך הגענו למצב כזה שלראות אומן שאתה אוהב צריך להיות עשיר?". בהחלט שאלה טובה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגובת הגולשים על מחירי הכרטיסים בארץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממשרד יחסי הציבור של שלמה ארצי נמסר: "שלמה ארצי הוזמן על ידי ארגון אורט העולמי להופעת התרמה מיוחדת, כל ההכנסות מהמופע הן קודש למפעלות "אורט" לעידוד והעצמת בני נוער. חברת אורט היא האחראית הבלעדית למחירי הכרטיסים וכך גם בכל הנוגע להפקת המופע, כולל שכירת חברת ההפקה כזו או אחרת למטרת הפצת הכרטיסים.

כאמור לשלמה ארצי וצוות הפקה שלו אין קשר או מידע, לגבי כל הנוגע להתנהלות ההפקה שם, אנחנו מקבלים מידע כי יש עניין רב סביב ההופעה המיוחדת והחד פעמית ומאוד שמחים על כל הוזלת מחירים שמאפשרת לקהל המעוניין לרכוש כרטיסים".


וואלה! סלבס מופיעה בשבת הקרוב במתנ"ס השכונתי, תבואו, יהיה פאן.

שלמה ארצי - הדברים היפים (קליפ).
לא נורא, הופעות לא חסר בלו"ז. ארצי
  • עוד באותו נושא:
  • שלמה ארצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully