וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז, בראד פיט וג'ניפר אניסטון חזרו לדבר!

2.3.2017 / 11:01

וואו, הלם, שוק טוטאלי: הגרושים הכי מפורסמים בהוליווד, החליטו לשים את העבר המכוער מאחור. לפי הדיווחים, בימים אלה בראד פיט וג'ניפר אניסטון שומרים על קשר ושולחים הודעות חביבות אחד לשנייה. וואלה! סלבס קול מי מייבי

אימג'בנק GettyImages

השנה הייתה 2005, העולם כולו ותעשיית הבידור בפרט רעדו כששני הכוכבים הכי גדולים על הפלנטה, שלא לומר הפאוור קאפל הסופר נוצץ - בראד פיט וג'ניפר אניסטון - הודיע כי הם נפרדים.

אם לא די בכך, לא עבר זמן קצר והחלו לצוץ השמועות על הסיבה לפרידה, אתם מכירים אותה בשם: אנג'לינה ג'ולי, כן, אותה ג'ולי שלימים גילדה עם פיט שישה ילדים משותפים.


רוצים עוד רכילות?
דנה פרידר מעצבת שמלות - רק בשביל להרוס אותן
טהוניה רובל יושבת לנשנש עם חברים

מה דעתכם על הקאמבק? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימים יפים יותר. ג'ניפר אניסטון ובראד פיט/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת, רצה היקום ורצתה הכלבה (לא וואלה! סלבס, הקארמה) ולאחרונה התבשר העולם כי גם ג'ולי ופיט החליטו שעם כל האהבה שכבר אין ביניהם - הם מעדיפים למצוא אהבה אצל אנשים אחרים והודיעו על פרידה. כן, גם הפעם הפרידה הייתה מכוערת וכללה בתי משפט והאשמות מכל כיוון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ג'ניפר אניסטון. GettyImages
אנג'לינה יודעת?/GettyImages

אם אתם בכל זאת מחפשים קצת טוב בכל השיט הזה, אז קבלו: האתרים מעבר לים מדווחים כי בתקופה האחרונה הגברת אניסטון ומר פיט שוב בקשר. לא, אתם יכולים להירגע, לא מדובר בקשר רומנטי (בכל זאת, אניסטון נשואה לאחד הגברים הלוהטים בתעשיית הבידור, ג'סטין ת'רו) - אלא בקשר חברי בלבד.

"בראד סיפר לג'ניפר שהוא עובר תקופה ממש קשה עם כל הפרידה והגירושים הנוספים שלו", סיפר מקורב לשניים, "ומאז הם מתכתבים באופן תדיר". רגע, מה עם הגבר האוהב של אניסטון? "אין לו בעיה עם זה", מספרים המקורבים, "הוא יודע שג'ניפר רק רוצה להיות נחמדה לבראד".

ג'ניפר אניסטון. GettyImages
יש סיכוי לקאמבק? פיט ואניסטון בימים ההם/GettyImages

פיט ואניסטון הכירו ב-1998 כחלק מניסיון של המנהלים שלהם לשדך ביניהם. הקשר אכן התרומם, כך שלאחר שנתיים - השניים נישאו בחתונה קטנה וסודית. חמש שנים לאחר מכן, ב-2005, הגישה אניסטון בקשה לגירושים. מאז, היו השניים קורבנות לשלל שמועות וקונספירציות לגבי הפרידה ולגבי טיב היחסים ביניהם. כעת, כך נראה, השניים חזרו לקשרי ידידות.


וואלה! סלבס חזרה להסתמס עם האקס שלה אחרי שהוא הסכים להיפרד מאחותה החורגת

ג'ניפר אניסטון. GettyImages
מה הטלפון שלך מאמי?/GettyImages
ג'ניפר אניסטון. GettyImages
קול מי מייבי. בראד פיט וג'ניפר אניסטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully