וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר מגיע לארץ? קבלו כרטיס זוגי למופע!

2.3.2017 / 10:15

חודשיים לפני שינחת בישראל לשיר על הבמה במסגרת סיבוב ההופעות העולמי "Purpose World Tour", ג'סטין ביבר חוגג את יום הולדתו ה-23 - ואתם יכולים לענות על שאלות בנוגע לחייו, לספר למה מגיע לכם לקבל את המתנה ולזכות בכרטיס זוגי להופעה. וואלה! סלבס מחלקת מתנות

צילום מסך

הפעילות הסתיימה, תודה על ההשתתפות!

אתם שומעים אלפי לבבות של מעריצות ומעריצים מקומיים פועמים בהתרגשות? הכל בגלל פופסטאר ענקי אחד בשם ג'סטין ביבר - שבעוד מספר שבועות, בחודש מאי החמים, יעלה על הבמה בפארק הירקון התל אביבי ויעשה לכל אוהביו שמח. ככה זה כשאתה מחזיק ברזומה עשרות להיטים, שלל שערוריות וכישרון בלתי ניתן לעצירה וחוגג השבוע את יום הולדתך ה-23.

זו תהייה הפעם השנייה שבה ביבר, שנמצא בסיבוב ההופעות העולמי "The Purpose World Tour" כבר שנה ארוכה, מבקר בישראל. באפריל 2011 הופיע בתל אביב מול כעשרים אלף צופים, אך ההופעה ההיא לוותה בשלל שערוריות בהן דריסת צלם פפראצי. בתקווה שהפעם, הוא יעשה בעיקר שמח על הבמה.


רכלו על ההופעה של ג'סטין ביבר בישראל גם בפייסבוק

ג'סטין ביבר. GettyImages
ירים בפארק הירקון! ג'סטין ביבר/GettyImages

רגע לפני שהכרטיסים לשואו של ביבר בפארק הירקון ב-3 במאי 2017 אוזלים לחלוטין (מהרו ורכשו, כי אין עוד הרבה), וואלה! סלבס שמחה לחלק לכם כרטיס במתנה להופעה הקרובה של ג'סטין בארץ.

ענו על בדיוק 23 שאלות טריוויה בנוגע לזמר, אם תצליחו, השאירו את הפרטים ורשמו לנו למה מגיע לכם לזכות בכרטיס זוגי להופעה - וייתכן שתראו את הביבר מפזז ושר על הבמה, על חשבונה של וואלה! סלבס.


קראו את תקנון המבצע המלא כאן

הפעילות הסתיימה, תודה על ההשתתפות!

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully