וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרחבת: אור גרוסמן היא אמא לשניים

23.3.2017 / 10:20

ברכות לדוגמנית הישראלית ובעלה הבריטי, ג'יימי דינר, שהרחיבו היום את משפחתם בעוד בת קטנטנה. נכון, אור גרוסמן ילדה אחות קטנה לבנה הבכור בנו בן השנה וחצי. וואלה! סלבס ממלכה

אור גרוסמן. שוקה כהן
אמא לשניים. אור גרוסמן/שוקה כהן

הרי לכם התשובה לשאלה שמיטב המוחות ניסו לפצח: ממה לעזאזל עושה אור גרוסמן ממקום מושבה בחו"ל, אי שם באינגלנד הרחוקה? ובכן, עובדת על הרחבת התא המשפחתי הקטן שלה. השבוע נכנסה הדוגמנית הישראלית לחדר הלידה בלונדון, שם נשפה, רשפה והביאה לעולם אחות קטנה לבנו - בנה הבכור המשותף עם בעלה, ג'יימי דינר.


עוד רכילות נוצצת:
אור גרוסמן מדברת על ההריון: "אני בעיקר מתלוננת"
אחלו לאור גרוסמן מזל טוב בפייסבוק

אור גרוסמן. אינסטגרם, אתר רשמי
אור גרוסמן/אתר רשמי, אינסטגרם
אור גרוסמן. אינסטגרם, אתר רשמי
מברוקוש. אור גרוסמן וג'יימי דינר עם הבייבי/אתר רשמי, אינסטגרם

כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס, בתום הריונה של גרוסמן בת ה-29, הפכה היום לאמא לשניים - זאת כשנתיים לאחר שנישאה לבעלה, אספן אמנות בריטי שאיתו היא חיה באנגליה. מדובר באח לבנם הגדול של אור וג'יימי, בנו, הגיח לעולם חודשים ספורים אחרי שכאמור נחשף הקשר שלה עם בן הזוג, בקיץ 2015.

המשפחה המתרחבת של הדוגמנית הישראלית (שחטאה במשחק מדי פעם), התרחבה אחרי שנים סוערות שעברו על הישראלית. גרוסמן נישאה בקיץ 2013 ללני שפורן, ממנו התגרשה כחצי שנה אחר כך, רק כדי להכיר מיד את בעלה השני בחו"ל. את החתונה של השניים, כבר עשתה כשהיא בהריון ראשון ממנו - ומאז כבר הפכו להורים לשניים.


וואלה! סלבס לא שמנה ולא בהריון, היא נולדה עם עצמות גדולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully