וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: גבר, פנק את עצמך

20.3.2017 / 15:27

מכונת תספורת, תחליב לחות, סרום לפנים, בשמים ומסכת בד מלחיצה. בדקנו עבורכם שלל מוצרי קוסמטיקה חדשים שיגרמו לכם להרגיש יותר יפים, יותר נעימים ובעיקר יותר אסתטיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

1. מכונת תספורת של פנסוניק

מכונות גילוח הן דבר די רצוי בביתו של כל גבר. בחברת פנסוניק חשבו על שילוב מנצח של מכונת גילוח ותספורת במכשיר אחד, כך שתוכלו לחסוך לעצמכם את התור לספר. מדובר במכונה עם שלושה סוגי מסרקים – דבר המאפשר 45 דרגות אורך שונות.

מגלח או מפדח? בתור מי שלא מוותר על הספר האישי שלו, נראה שאחרי שימוש או שניים במכונה אפשר לוותר עליו בקלות. המכונה נוחה, ידידותית לשימוש, בלי הרבה התחכמויות וגם המחיר לא בשמיים. בקיצור, שווה.

כמה זה עולה? 329 שקלים.

2. תחליב לחות של ז'יבנשי

תכשיר הלחות של בית האופנה הצרפתי שיצא כחלק מסדרת הידרה ספרקינג, המבוססת על קומפלקס מרוכז וייחודי של לחויות, האמור להעניק לפנים לחות, אנרגיה וזוהר.

למרוח או לשכוח? ברור שלמרוח! קרם הלחות מעניק תוצאה מיידית לעור הפנים. השימוש נוח, הניחוח נעים, והרכות מורגשת ברגע שהקרם נמצא במגע עם העור. אממה, התחליב יתאים יותר לימי החורף, כי בקיץ החם סביר להניח שהוא ירגיש לכם מעט כבד. אגב, המחיר ידידותי יחסית בהתחשב בעובדה שמדובר באחד המותגים היוקרתיים שיש בשוק.

כמה זה עולה? 330 שקלים ל-50 מ"ל.

3. סרום שמן של איב סאן לורן

מותג האופנה והטיפוח משיק סרום חדש על בסיס שמן מתרכובת Glycanactif, המשלב שמנים מזינים כמו שמן זרעי חוחובה ושמן רוז היפ שנמס בעור ומונע ממנו את המראה המבריק.

למרוח או לברוח? הסרום נמרח בקלות, מעניק מראה רענן וגם ריח נעים במיוחד. הוא קליל, אוורירי ולא מעניק תחושה של כבדות. מומלץ להשתמש גם ביום וגם בלילה. הכי חשוב – העור לא נראה מבריק או שמנוני. עם זאת, בהתחשב בעובדה שתאלצו לקנות אחד כל חודש, גג חודשיים, במחיר של 570 שקלים, אולי כדאי לחשוב פעמיים לפני שפותחים את הארנק.

כמה זה עולה? 570 שקלים ל-30 מ"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

4. בושם Invictus Intense של פאקו רבאן

בושם חדש המורכב מניחוחות של עלי דפנה, תפוז, פלפל והל.

להעיז ולהתיז? ממש כמו האריזה העוצמתית והחזקה שלו, כך גם הבושם בעל ניחוח חזק וחריף, כזה שמתאים בעיקר לגברים שרוצים להפגין כוח וסמכותיות.

כמה זה עולה? 329 ל-100 מ"ל.

5. קצף לסבון של אסתי לאודר

מכירים את זה שאתם שוטפים את הפנים עם סבון פנים ויש מלא קצף ואיכשהו תמיד אחרי השטיפה הפנים יבשות? אז זהו, זה לא קורה עם הקצף החדש של הגברת לאודר.

להקציף או להפציץ? הקצף, שהושק בסדרה החדשה ADVANCE MICRO NIGHT, מיועד ללילה, כך שמטרתו העיקרית היא ניקוי הלכלוך שהצטבר על העור במשך היום. בשונה מהרבה תכשירים אחרים שמבוססים על אפקט הקצף – הפעם מדובר בכזה שבאמת מנקה ופחות מקציף. או במילים אחרות: עושה בתכלס את העבודה. והכל במחיר ממש זול.

כמה זה עולה? 175 שקלים ל-100 מ"ל.

6. קצף ניקוי לפנים של ל'אוקסיטן

הקצף של חברת הקוסמטיקה הצרפתית הושק כחלק מסדרת האימורטל, המועשרת במי אימורטל אורגניים. הוא יעיל בעיקר להסרת לכלוך ואיפור (במידה ואתם אוהבים קצת פודרה), ומתאים לכל סוגי העור.

לקרצף או למסמס? ממבט ראשון הקצף נראה מבטיח – יש לו ריח טוב, וכל לחיצה מספקת כמות גדולה של קצף סבוני. אממה, בשנייה שהוא נמרח על העור הוא נעלם, והתוצאה לא מורגשת. הכי ללכת עם ולהרגיש בלי. מדובר בקצף שנספג בשניות על העור אך עם זאת לא ממש מעניק תחושה של ניקיון יסודי. מתאים בעיקר לשטיפה זריזה של הפנים ולא לניקוי עמוק.

כמה זה עולה? 149 שקלים ל-150 מ"ל.

7. סבון גוף של ג'ו מלון

מכירים את הביטוי "מריח כמו ורדים?" אז זה בדיוק מה שיקרה לכם אם תסבנו את גופכם עם סבון הגוף של המותג הלונדוני, שיצא בסדרת ריחות שכולה ורדים.

למרוח או לשכוח? אז נכון, הבקבוק די קטן והמחיר די גדול, אבל היי, אתם לא צריכים יותר משני שפריצים בשביל שכל המקלחת שלכם תריח כמו גינת ורדים. הדבר הפחות פרקטי בכל הסיפור הוא האריזה של המוצר, או יותר נכון השפריצר שנותן כמויות קטנות. כנראה תאלצו ללחוץ עליו יותר מפעמיים.

כמה זה עולה? 260 שקלים ל-250 מ"ל.

8. בושם OMBRE LEATHER של טום פורד

מכירים את זה שאתם נכנסים לחדר וכולם מסובבים את הראש אחריכם ואתם בטוחים ששכחתם את המכנסיים בבית, אבל אז מגלים שכולם פשוט מסוחררים מהריח שלכם (בקטע טוב!)? אם לא נתקלתם בתופעה – זה הזמן לרוץ ולקנות את הבושם החדש של המעצב שמפתיע כל פעם מחדש עם בושם בניחוחות שלא תמצאו בשום מקום אחר. הריחות של העור השחור, עלי הסיגליות, ההל, היסמין והפצ'ולי מעניקים שילוב מדהים של ניחוח שקשה להתעלם ממנו. מצד שני, קשה אף יותר להתעלם מהמחיר המוגזם.

כמה זה עולה? 895 שקלים ל-50 מ"ל.

9. בושם של פראדה

בית האופנה האיטלקי בהחלט יודע איך לדבר לגברים. לא לבני נוער, לא לבחורים צעירים - לגברים. כאלו שכבר עברו דבר או שניים בחיים ויודעים איך לבחור את הבושם שלהם. שיהיה כבד, רציני, חזק ונוכח.

להעיז ולהתיז? השילוב של פרחי הענבר והאיריס ביחד עם ריחות חמוצים יותר כמו לבנדר ופצ'ולי בהחלט נותן לבושם נוכחות חזקה ומרשימה שקשה להתעלם ממנה.

כמה זה עולה? 450 שקלים ל-100 מ"ל.

10. מסכת בד לפנים של JUVENA

אם גם אתם מכורים למסכות לפנים, מותג הקוסמטיקה השוויצרי מציע מסיכת בד המשלבת שתי טכנולוגיות: האחת מגנה על תאי עור חדשים ואילו השנייה מעוררת את תאי האב להמשיך ולייצר עור רענן. אם לא די בכך, המסכה מכילה גרגירי גינה, קפאין וחומצה הילאורונית המאפשרים התחדשות של העור.

להשתמש או להתבייש? כחובב מסכות מושבע, מדובר במסכה שווה במיוחד, כזו שמעניקה לעור את הרכות המושלמת ומראה תוצאות באופן מיידי. עם זאת, השימוש לא ממש נוח, מאחר ומדובר במסכת בד, ולכן היא גם די כבדה ולא נעימה על הפנים. על כך נאמר: בשביל להיות יפה צריך לסבול. בקטנה.

כמה זה עולה? 319 שקלים ל-5 יחידות.

11. בושם לייט בלו של דולצ'ה וגבאנה

אין ספק, לצמד המעצבים יש קו ניחוחות מאוד ברור שנע על קווים קיציים וקלילים שמתאימים בעיקר לאנשים שלא אוהבים להרגיש שהבושם "יושב" עליהם. הריחות מורכבים מתווים של אשכולית ומנדרין לצד רוזמרין ופלפל שאל כל אלו מצטרפים גם ניחוחות של מסק וקטורת.

להשפריץ ולהפיץ? בהחלט מדובר בתשובה המעולה לקיץ על החוף.

כמה זה עולה? 310 שקלים ל-125 מ"ל.

אל תגלה לאשתך...

הגיע הזמן שתודו. אתם מתים שפעם אחת מישהי תיגע לכם בכפות הרגליים, תשייף לכם את הציפורניים ותוריד את כל העור המת, אבל אתם ממש מתביישים כי זה לא נעים שכל הנשים מסביב מסתכלות עליכם. אז הגיע הזמן להפסיק להתבייש. בצפון תל אביב שוכן סלון ביוטי בשם "luck", שיפנק לכם את הרגליים בצורה המושלמת. זהו סלון בוטיק, קטן יחסית לעומת כל המפלצות של העיר הגדולה, והיחס הוא אישי באווירה נעימה וחברותית. בקיצור, אם אתם בעניין אבל מחפשים משהו אינטימי וסולידי - אתם מוזמנים. דיזינגוף 290 תל אביב, 148 שקלים לפדיקור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully