וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עומר גורדון באמת חושב על שני מ"האח הגדול"?

מאור בן הרוש

26.2.2017 / 0:03

חתיך בינלאומי, גרוש וחושק בדיירת שני גולדשטיין? רגע לפני שנכנס לבית "האח הגדול", עומר גורדון הסביר למה לא שמעתם עליו כדוגמן ישראלי בתפוצות ומה דעתו על עירום מול המצלמות. וואלה! סלבס בוחנת

צילום: עידו שחם, עריכה: עמרי מלכה

בין שרון גל לאנסטסיה טל, נראה שהדייר השקט ביותר שנכנס לבית "האח הגדול" לא מזמן היה עומר גורדון - שלאחרונה שב לישראל אחרי תקופה ארוכה שבה תפקד כדוגמן לוהט מסביב לעולם. הוא כבר לא ילד, גרוש וחי בצפון הארץ, אז למה בחר להיכנס לבית המשוגעים של הריאליטי האהוב? אז זהו, מיסטר הגיע עם תכנית ברורה, שכוללת גם את הדיירת שני גולדשטיין.

"אני חושב שזה יעזור לי לקצר את החזרה לארץ", מסביר המודל בן ה-36, שעבד עבור מותגים שאתם כנראה אוהבים ללבוש, "לא הייתי פה 13 שנים, זה המון זמן שחייתי במילאנו, ניו יורק, פריז, לונדון, כל שנה עושים סיבוב". אז הוא צבר המון כסף? "כן, מכולם, אבל לא אתנגד למיליון, אני בסדר", הודה גורדון.


רכלו על עומר גורדון מ"האח הגדול" גם בפייסבוק

עומר גורדון, האח הגדול. עידו שחם
לא חשב שהוא מתאים ל"האח הגדול". עומר גורדון/עידו שחם

תתפלאו, אבל החתיך מחיפה טוען שלא ממש ראה את הדיירים לפני שנכנס לבית. "אני לא הולך לשנות או להיות משהו שאני לא, בשביל להצליח בדבר הזה. זה בטוח לא יקרה, בגלל אמרתי להם שאני לא חושב שאני מתאים להם. אבל...", עומר צוחק, "אני עושה את זה כי אני רוצה לייצר עבודה בארץ וזה יקצר את הזמן, בוא נגיד את זה ככה".

עם זאת, היתה גברת מיוחדת שכן שבתה את תשומת הלב שלו: "ממה שראיתי הייתה מישהי אחת, זאת שני, היחידה שמבחינת הטעם שלי, אתה יודע אני מאוד אוהב את העיניים", הוא מסביר ואז התייחס לדרמה שהיא מייצרת בבית: "החברים שלי אומרים לי שמחברה לחברה... בסוף אגיע לזו שמאושפזת על בסיס קבוע". חה.

כשנשאל אם יש מצב לרגעים מיניים מול המצלמות, מסביר גורדון ש"לא נראה לי שהייתי עושה דבר כזה, בגלל שאני לא חושב שזה מכבד את הבחורה. אם אכפת לך ממנה זה נראה לי סליזי מדי, קצת". אז, הבהיר ש"לא היו מצבים שלא היה בתפקוד מיני יותר מחודש. לא יצא". אבל מה לגבי רגעים מרגשים שלו בלי חולצה? "בדרך כלל יש קוביות, אבל בחודשיים האחרונים לא הייתי כל כך במכון כושר. אתאמן שם, יהיה לי מה לעשות", התלהב.


וואלה! סלבס מתפשטת רק בחושך, בתוך חדר אטום.

לפני "האח הגדול"

שרון גל מבטיח: "אין לי קווים אדומים"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית משוגעים? שני גולדשטיין ב"האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך
עומר גורדון, האח הגדול. עידו שחם
נבוך! עומר גורדון/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully