וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל גולדמן נישקה בחורה - ואהבה את זה!

25.2.2017 / 0:06

זה רק נראה נוצץ, כי בסופו של דבר הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. והפעם: מייקל לואיס עם בן כלבה, גורי אלפי בשמלה והתחתונים של בר רפאלי. וואלה! סלבס עממית

לא תאמינו, אבל יהודה ושלומית קונים במכולת. בר עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואייל - גם הוא צריך לעבוד על המכשירים בחדר הכושר להשוויץ בשרירים. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת היפים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.


גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ - יעל גולדמן. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - יעל גולדמן/צילום מסך, אינסטגרם

שמרנים, קדימה, אתם מוזמנים לפעור פה, לגלגל עיניים ולרייר על התמונה של יעל גולדמן הברונטית (דוגמנית א'-מגישה) עם חברתה הבלונדינית, שביט ויזל (דוגמנית ב'-מלכת יופי במיל'), שתועדו ברגע שכולו אה-ל-קייטי פרי את ריהאנה. זו לא נשיקה_אחת_רכה, אלא שרבוב קטלני!

רק נראה נוצץ - שרון גל. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - שרון גל/צילום מסך, אינסטגרם

רגע, רגע, רגע, זו לא עוד סתם תמונה של ח"כ לשעבר שרון גל כשהוא מלא בחשיבות עצמית על כיסא המנהלים שלו בבית הנבחרים. זו תמונת ארכיון של עיתונאי במיל' שכנראה מאס בעבודתו הפוליטית אחרי כמה חודשים של שירות למען הבוחרים, לטובת בילוי מחודש על המסך ככוכב ריאליטי. יום_בחיי שרון, אבל איך הג'וב שלכם נראה?

רק נראה נוצץ - בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם

בהמשך לתמונה הקודמת, דמיינו לעצמכם שאתם מסיימים יום מתיש מאוד במשרד. חולצים נעליים, פותחים בקבוק יין, נרגעים תחת הזרם באמבט, ואז מתכננים לעבור לפיג'מה המסמורטטת שלכם (חולצת סוף מסלול וכותונת מהאייטיז) כדי להימרח על הספה מול עוד דרמה שמאלצית. אז כך כנראה, כלומר, בדיוק עושה זאת בר רפאלי. #יותר_טוב_מכם

רק נראה נוצץ - חן אמסלם. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - חן אמסלם/צילום מסך, אינסטגרם

כדי לזכות בתהילה יש לשלם בזיעה? רק תשאלו את השחקנית חן אמסלם, שמציגה לחיים סמוקות, בתי שחי לחים ובטן חשופה - כשהיא סוג-שלמעולפת-אך-חטובה בזמן אימון כושר גופני. #מירוץ_החיים

רק נראה נוצץ - מייקל לואיס. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - מייקל לואיס/צילום מסך, אינסטגרם

הידעתם? מייקל לואיס ניחן לא רק בפיגורה של אל יווני, קול בס של קריין סדרות לנוער, כישורי משחק של מתאבק WWE, מבט חודר כמו ניתוח לב פתוח וכפות ידיים אקסטרה לארג', אלא כפי שהצילום מעיד - גם ביכולת מיוחדת לתקשר עם חיות. עתידות: לואיס ינחה טוק_שואו, רק של ממלכת בעלי החיים.

רק נראה נוצץ - שלומית מלכה. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - שלומית מלכה/צילום מסך, אינסטגרם

אומרים שהבעלים של הכלב נראה כמו חברו הטוב ביותר, ההולך על ארבע. כי שלומית מלכה אולי לא יודעת לנבוח כמו מחמדיה האהובים (או כמו הנמצא בתמונה לעיל), אבל הדוגמנית כן יודעת לדפוק הופעה זוגית עבור טיול עם הדוגי החביב שלה, בצבעים ירוקים-תכולים תואמים, כולל כוס מיץ. כי למה רק ל#אניטה_פללי מגיע?

רק נראה נוצץ - דן רושנסקי. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - דן רושנסקי/צילום מסך, אינסטגרם

בפרקים הקודמים של "האח הגדול": חיים שועי אוהב את סיה שחיה מחוץ לבית, בעוד שדן רושנסקי נדלק על אורנה, שמצידה מתלטפת איתו מתחת לשולחן האוכל בערב שבת, או משהו. למי אכפת? תראו כמה הגברברים חמימו ודנינו נהנים אחד מהשני! #ברומאנס

רק נראה נוצץ - גורי אלפי. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - גורי אלפי/צילום מסך, אינסטגרם

#מי_לבשה_את_זה_טוב_יותר, גורי אלפי או הדיווה דיקלה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully