וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירי מימון על עולם הזוהר: "מרגישה שזה מזויף"

22.2.2017 / 17:00

אחת הזמרות הגדולות שידעה תעשיית המוזיקה התיישבה לריאיון אינטימי ודיברה על ההיריון הטרי, על הבעל התומך והאוהב, על הניסיון לקריירה מעבר לים, ועל תעשיית הבידור המקומית. ולא, היא לא חסכה במילים. וואלה! סלבס מבייצת

מגד גוזני

היא ללא ספק אחת מכוכבות ריאליטי השירה הזכורות ביותר, אך נראה שמאז ימי 'כוכב נולד' עברו לא מעט שירים ולחנים בנהר, כך שכיום, שירי מימון מזוהה בעיקר בזכות היכולות הווקאליות העוצמתיות שלה וההופעות המחשמלות, בהן היא לא נחה לשנייה.

בואו לדבר על הריאיון של שירי בפייסבוק

שירי מימון. מגד גוזני
תעשייה מזויפת. שירי/מגד גוזני

רגע לפני שהיא מסיימת להופיע עם 'אוויטה' ושנייה לפני שהיא פוצחת בסיבוב הופעות עם מפוע האנפלגד שלה, בה תוכלו כבר לראות את הבטן ההריונית שלה – פצצת האנרגיה הבלונדינית מתיישבת לשיחה אינטימית עם אדם סרור, ומדברת על הבחירה במופע שכזה, ועל הביקורות של 'אוויטה', שבמקום להיפגע, היא העדיפה להפנים וללמוד מהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שירי מימון. מגד גוזני
הבן הבכור רצה אח./מגד גוזני

אבל לא רק, בהמשך הריאיון, מימון מדברת על ההחלטה להיכנס להיריון, על החשש מאיך תראה על המסך הקטן, וכמובן, על הבעל התומך והאוהב שמספק לה ארטיקים בשעת קרייבינג, ועל הבן הבכור, איתי, שייחל לאח זכר ואכן קיבל אותו.

שירי מימון. מגד גוזני
ניסתה את מזלה מעבר לים. עם המראיין אדם סרור/מגד גוזני

עוד בראיון, מספרת הזמרת המחוננת על הבחירה להתרחק מעולם הזוהר ומהברנז'ה, על הבחירה שלא להגיע לאירועים יחצניים או לפרסם פוסטים בתמורה לכסף. היא גם מדברת על הניסיון לטפח קריירה מעבר לים ועל הרגע שבו ויתרה כי הבינה שהכל מזויף ופלסטיק.

שירי מימון. מגד גוזני
מפחדת מאיך שתראה על המסך/מגד גוזני
שירי מימון. מגד גוזני
הייתה שבורה אחרי כוכב נולד/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully