וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאי אמת: עד כמה אתם מכירים את אנג'לינה ג'ולי

וואלה! סלבס

24.2.2017 / 0:03

בכל שבוע יתפרסמו חמש עובדות על כוכב גדול מעבר לים, אך רק אחת מהם נכונה. אז עד כמה אתם מכירים את הסטארים הגדולים בעולם? והשבוע- אנג'לינה ג'ולי

לכל אחד יש סוד שהוא מסתיר מהעולם: בין אם זה שם הנעורים שלו, המאכל הדוחה האהוב עליו או סתם פטיש חסר היגיון, אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח. אי לכך, וואלה! סלבס מציבה בפניכם אתגר חדש - נסו לגלות מה האמת ההזוייה על הכוכבים שאתם כל כך אוהבים לרכל עליהם.

מדי שבוע, וואלה! סלבס תציג בפניכם חמש עובדות על הכוכבים ההוליוודים ותבקש מכם לגלות מה העובדה האחת שהיא אמת ומה ארבעת השקרים שהיא בדתה ממוחה הקודר והעלוב. אז מוכנים לשחק?

השבוע עומדת לפינה לשיפוטכם: אנג'לינה ג'ולי. הכוכבת עברה חודשים קשים מאוד בחייה כשיצאה לתקשורת עם הגט שביקשה מהשחקן ההוליוודי בראד פיט. כיבסה את הכביסה המלוכלכת לעיני כל, והודיעה כי פיט אבא לא טוב לילדיה, אלים, שותה לעיתים תכופות ואף בוגד בה. לאחר מכן חזרה בה, נרגעה והחלה לאכול עכבישים, סה"כ תסריט הגיוני.

אז האם תצליחו לנחש מה האמת? כמה מילדיה הרבים של אנג'י הם מאומצים וכמה ביולוגים. האם היא באמת סובלת מהפרעות אכילה? ומה היה החלום שלה בילדות? תתכוננו, זה ממש לא קרוב ללהיות שחקנית...הפכו את הקלפים וגלו

מה אתם אומרים על הכוכבת היפהפייה אנג'לינה ג'ולי? רכלו בפייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully