וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי, ביצ'ז: שיר אלמליח (שוב) עוזבת את הבית

22.2.2017 / 0:01

בקרוב ממש, הדוגמנית המצליחה תשאיר את הזיכרונות מהזוגיות עם אלרואי כהן והפרידה הכואבת שעברו מאחור - כשתעשה רילוקיישן לחייה. היעד הבא של שיר אלמליח: העיר הגדולה, באמת. וואלה! סלבס ארגזים

יח"צ - חד פעמי

הזמן: אביב 2016, אז שיר אלמליח מחליטה על פרידה דרמטית מבעלה, אלרואי כהן, אורזת את הפקלאות ועוזבת את הבית המשותף שחלקו במערב ראשון לציון - לטובת דירת דוגמניות משלה במרכזה של אותה עיר חמימה.

מאז, הספיקה להסדיר את הגירושים, לדגמן לטובת ההסברה הישראלית, לקבל שלל הצעות חיזור מגברים שונים ולצלם עוד קמפיין או שניים, כך שלקראת אביב 2017, קבילה החלטה לשים את העבר מאחוריה ולהתקדם הלאה. זה אומר שבקרוב מאוד, אלמליח תעשה צעד אמיץ שישנה את חייה לחלוטין!


עוד רכילות מרגשת:
מסתמן: הגרוש של שיר אלמליח בדרך ל"המירוץ למיליון"
אנג'לינה ג'ולי רזה? הנה היא אוכלת, עכבישים!

רכלו על שיר אלמליח היפהפייה בפייסבוק

שיר אלמליח. אלירן אביטל,
מיצתה את ראשל"צ. שיר אלמליח/אלירן אביטל

לוואלה! סלבס נודע כי כחלק מהמהפך שעשתה בתקופה האחרונה בחייה, הדוגמנית הסופר-עסוקה בארץ ובחו"ל, החליטה שהיא מיצתה את דירת הרווקות שבו חיה בשנה האחרונה בראשל"צ. לכן, בחודש הבא תארוז את כל חפציה שוב בארגזים, הפעם כדי לעבור לעיר הגדולה (באמת), תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שיר אלמליח. אלירן אביטל,
רגע, איך תמלאי את כל החדרים? אלמליח/אלירן אביטל

הדוגמנית שבילתה השבוע בקניון עזריאלי רמלה במסגרת השקת חנות "JACKIE O", לה היא משמשת כפרזנטורית, כנראה התעניינה אם יש ארגז קרטון או שניים מיותרים במקום, שיעזרו לה כשתאסוף את חפציה בראשון לטובת המעבר לבית חדש בצפון תל אביב.

ביתה החדש של שיר יהיה דירת שלושה חדרים בשכונה איכותית אך בורגנית משהו, כזה שמתאים בדיוק לדוגמנית יפהפייה בעיר הגדולה - שמתזזת בין סט צילומים בביקיני לשיזוף ומנוחה בחוף הים. אלמליח מושכת תיירות? הכי.


עיריית תל אביב הוציאה פעם צו מניעה נגד מגורים של וואלה! סלבס בעיר, על מנת שלא תעכיר את האווירה באזור. אוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully