וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 עובדות על ריהאנה... שכנראה ידהימו אתכם

20.2.2017 / 17:31

רי-רי, או מלכת ברבדוס, מציינת היום את העובדה שהגיעה לגיל 29. לכן, הנה כמה עובדות מעניינות על חייה של אחת הזמרות המרגשות ביותר על הגלובוס - שיפתיעו אפילו את מעריציה השרופים של ריהאנה. וואלה! סלבס מתנה נה נה

אלא אם לא חייתם על פני כדור הארץ בעשור האחרון, סביר להניח ששמעתם את השם ריהאנה יותר מפעם אחת. הילדה הרעה מאיי ברבדוס, שהפכה בעשור הקודם לאחת הזמרות מהשפיעות והאהובות ביותר ברחבי הגלובוס, עם מיליוני מעריצים, שלל אלבומים, תפקידים על המסך ומיליונים בחשבון הבנק - היא לא רק כישרון בלתי מעורער, אלא אחת הנשים המסוקרות ביותר בתקשורת הבינלאומית, שחוגגת ממש היום (ב') את יום הולדתה ה-29. ריספקט!


רכלו על ריהאנה ואחלו לה מזל טוב בפייסבוק

במהלך הקריירה המרגשת שלה, רי-רי סיפקה לקהל הגדול שלה הכל מהכל: שירים משובחים, סמים קלים, המון אלכוהול (גם מול המצלמה בשידור חי במהלך טקס פרסי הגראמי האחרון), הופעות מדוברות, שערוריות ובני זוג מתוקשרים, מכות ודואטים, רגעי אופנה בלתי נשכחים, קליפים אלימים ופטמות חשופות. אבל כנראה שיש כמה דברים שלא כולם יודעים עליה.

לכבוד יום ריהאנה, וואלה! סלבס אספה עבורכם תשע עובדות מעניינות שאולי לא ידעתם על הזמרת, שעשויות להפתיע אפילו את המעריצים הכי אדוקים של מי ששרה פעם על מטריות, יהלומים ושרפה את העולם כשנתנה "עבודה" על הבמה. מזל טוב, רי-רי, הלוואי שאף פעם אל תפסיקי את המוזיקה!

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully