וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי בראיון ראשון מאז הפרידה: "תמיד נהיה משפחה"

וואלה! סלבס | צילום: AP

20.2.2017 / 11:14

השחקנית העניקה ראיון אישי ראשון מאז הפרידה מבראד פיט - שבו אנג'לינה ג'ולי דיברה על השנה הקשה שעברה עם האקס, שלדבריה "תמיד יהיה בן משפחה" עבורה. צפו בווידאו המרגש. וואלה! סלבס אין כמו משפחה

אנג'לינה ג'ולי. AP
נרגשת. אנג'לינה ג'ולי/AP

בספטמבר 2016 תעשיית הבידור בהוליווד געשה ורעשה, כשהפאוור קאפל הנוצץ ביותר שידעה מזה שנים - החליט להפריד כוחות ולהתגרש. אנג'לינה ג'ולי(41) ובראד פיט(52) הודיעו כי זה הסוף ליחסים, ועל אף שיש להם שישה ילדים משותפים זה לא עובד בין השניים והם מעדיפים ללכת איש איש לדרכו.

אבל זה לא אומר שהכביסה המלוכלכת נותרה בבית, כך שכעת אנג'לינה ג'ולי החליטה לפתוח את הלב ואת הפה - ולספק עוד רגע של חשיבות עצמית והרבה רחמים כלפי הצדיקה מלוס אנג'לס, ששוהה בימים אלה בקמבודיה יחד עם ששת ילדה, בינהם מדוקס (15) אשר אומץ מאותה מדינה ממש.


לעוד רכילות מהביצה:
אהבה קטנה: מה שירי מימון מטפחת בבטן?
הזוגיות החדשה של כוכבי תאג"ד

מה אתם אומרים על הראיון המרגש של אנג'לינה ג'ולי? רכלו בפייס

אנג'לינה ג'ולי בראיון מרגש ל BBC

ג'ולי שנמצאת כרגע במהלך מסע יחסי ציבור לרגל עליית סרט חדש שלה לאקרנים, החליטה לנצל את המומנט ובראיון חושפני לבי.בי.סי הבריטי - דיברה בפעם הראשונה על השנה הקשה שעברה והפרידה הזוגית: "אני מעדיפה לא לדבר רבות על העניין. אני רק אומר שזו הייתה תקופה מאוד קשה, אנחנו משפחה ותמיד נהיה משפחה", סיפרה אנג'י למראיין בקול רועד ודמעות בעיניה. בכי של ממש או שמדובר בשחקנית טובה? אתם תשפטו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אנג'לינה ג'ולי. AP
קשה לה? ג'ולי בקמבודיה/AP
אנג'לינה ג'ולי. AP
כל הילדודס איתה. אנג'לינה ג'ולי וששת הילדים/AP

מרגע שנודע על הפרידה בעולם, החלו לצוץ שמועות בנוגע לסיבה שבגללה נפרדו השניים - כך שהגברת אנג'י החליטה כי לא נעים לה בבית ועדיף לאוורר את הכביסה המלוכלכת בחוץ. הכוכבת החלה להדליף פרטים אינטימיים ובהם סיפורים על כך שפיט נוהג לשתות באופן קבוע, כביכול בגד בה, ואף נהג באופן אלים כלפי ילדיהם, לצד פירוט על תקרית המטוס עם מדוקס. לבסוף חזרה בה ואמרה: "בראד לא התעלל בילדינו".

אך לאחר מסע ההכפשות הארוך הזה, ובעקבות הופעה מפתיעה של השחקן ההורס בטקס פרסי גלובוס הזהב בו התקבל פיט במחיאות כפיים סוערות - החליט הזוג (או אנג'י שהבינה שאינה חביבת הקהל) להוריד הילוך ומעתה ואילך הגירושים יתנהלו בחשאיות מוחלטת מול עורכי הדין. מזל שנזכרתם באמת.


וואלה! סלבס עושה שבת אצל אמא שבת אצל אבא, שתי מתנות בימי הולדת, מה זה רע?

אנג'לינה ג'ולי. AP
תודה על הדאגה, חברים. אנג'י בקמבודיה/AP
בראד פיט אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
היה היה פעם... בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי/GettyImages
הבית החדש של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטורקיה. ספלאש
שבת אצלך, שבת אצלו? משפחת ג'ולי-פיט מאוחדת בעבר/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully