וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עובר עלייך? איתי לוי טובע בדלי של אלכוהול

18.2.2017 / 6:14

זה רק נראה נוצץ, כי בסופו של דבר הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. והפעם: החטא של אלכסה דול, אנה ארונוב חזקה מהרוח ורונאלדו שוב משפריץ. וואלה! סלבס עממית

לא תאמינו, אבל יהודה ושלומית קונים במכולת. בר עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואייל - גם הוא צריך לעבוד על המכשירים בחדר הכושר להשוויץ בשרירים. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת היפים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.


גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ - איתי לוי. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - איתי לוי/צילום מסך, אינסטגרם

ביקום מקביל, יש אנשים שנהנים מטמפרטורות גבוהות ורוקדים עם עוד אלפי אנשים במסיבת פולמון באיי תאילנד האקזוטיים. איתי לוי המזמר, חיכה חיכה חיכה, טס למזרח ואז ניצל את ההזדמנות להתפנק בבאקט של אלכוהול מעורבב במשקה קל ולהכיר המון חברים בכל מיני צבעים. #כמעט_שיר_אהבה

רק נראה נוצץ - בריטני. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - בריטני/צילום מסך, אינסטגרם

ביקום מקביל, יש אנשים שמרשים לעצמם לחיות בבית עם בריכה אינסופית פלוס נוף לים. בריטני ספירס, וורקינג_ביץ', לא רק מזיעה על הבמה ואז נחה הופעה להופעה, אלא גם נושאת את משקל השמיים על כתפיה. או סתם נפלה לקלישאת תיירים כמו אשת העולם הגדול שהיא.

רק נראה נוצץ - נינט טייב. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - נינט טייב/צילום מסך, אינסטגרם

ביקום מקביל, יש אנשים שמנסים לכבוש את הקהל העולמי בזמר ובשיר. נינט טייב, לא זמרת מתחילה עבורכם - אך שם חדש עבור הקהל הבינלאומי - עושה חזרות בסגנון רוקנ'רול עם הלהקה בגראז', או #בחדר_האינטימי_שלה. או משהו.

רק נראה נוצץ - רונאלדו. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - רונאלדו/צילום מסך, אינסטגרם

ביקום מקביל, יש אנשים שכנראה אוהבים להתרחץ בנוכחות קהל צופים מרוגש. כריסטיאנו רונאלדו, אשף מגרשי כדורגל שלא מתבייש בגופו בשגרה, בחר להסתבן דווקא כשהוא לובש תחתונים תחת זרם המים - יחד עם צוות צילום. #חשיפה_מבוקרת

רק נראה נוצץ - אנה ארונוב. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - אנה ארונוב/צילום מסך, אינסטגרם

ביקום מקביל, יש אנשים שאינם רגישים לקור. אנה ארונוב מתעלמת מהעובדה שכולם בילו השבוע עם מטריות ומעילים ארוכים, סבלו מאוטובוסים משפריצים, חטפו צינון קל או טבעו בבוץ - ונהנתה מרגע_של_שמש ביום חורף פושר, בביקיני מינימלי. יא חביבתי, תל אביב.

רק נראה נוצץ - אדריאנו חובל. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - אדריאנו חובל/צילום מסך, אינסטגרם

ביקום מקביל, יש אנשים שלא סובלים בד על גופם, כנראה. אדריאנו חאובל אולי לא צריך הרבה בד לגופו כשהוא מתנסה בלוק גראנג' שכולו #הניינטיז_התקשרו, אבל תלתלים ארוכים ע"ש ניסים גרמה? למה לא.

רק נראה נוצץ - אלכסה דול. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - אלכסה דול/צילום מסך, אינסטגרם

ביקום מקביל, יש אנשים שלא דואגים לגזרה. אלכסה דול דווקא כן מחושבת בקשר למה שנכנס לתוך הקיבה המעודנת שלה, אבל היי, מי אמר שדוגמניות בלונדיניות לא זקוקות ל#שוגר_ראש מפעם לפעם. או שהצילום של המודל מתנסה בעוגיית שוקולד-צ'יפס הוא רק כדי להשקיט את המצפון, כן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully