וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אתם יכולים לשלוח טופס לוטו מכל מקום ובכל זמן

כתבה פרסומית

16.2.2017 / 11:32

רוצים למלא לוטו אבל לא מתחשק לכם לצאת מהבית? בטוחים שיש לכם את מספרי המזל אבל לא יכולים להגיע לדוכן? המהפכה של "לוטו שלי" מגיעה למחשב ולטלפון שלכם - והדרך אל המיליונים מעולם לא הייתה קצרה יותר

מי לא מכיר את הלוטו? משחק ההגרלה האהוב והפופולארי בישראל, שמחלק מדי שבוע פרסים במאות אלפי ומיליוני שקלים בין המנחשים נכונה את המספרים שעלו בגורל.
שבעה מספרים עולים בגורל בכל שבוע - שישה רגילים ועוד מספר חזק אחד וכדי לזכות בפרס הגדול צריך לנחש את כולם. ניחשתם? לקחתם את הקופה, הצלחת לנחש את הרוב? אולי תקבלו פרס ניחומים נאה.

כל אחד והשיטה הפרטית שלו למילוי טופס הלוטו. יש מי שבוחר את המספרים שמרכיבים את תאריכי הלידה של בני משפחתו, אחרים משתמשים במספרי מזל שהולכים איתם עוד מהתיכון ויש מי שבוחר במספרים שרירותיים לחלוטין. גם מכונות אוטומטיות יש, למי שלא סומך על המזל שלו, שיכולות למלא עבורכם את הטופס בתקוה שאולי הן יודעות משהו שאנחנו, בני האנוש, עוד לא גילינו.

מאז הגרלת הלוטו הראשונה בשנת 1968 התחום השתכלל, גדל, עבר לשידור באינטרנט ובטלוויזיה, הסכומים גדלו משמעותית וישראלים רבים התנסו כבר בחוויה הנעימה של מילוי משפחתי ותקווה שאולי הפעם המזל יהיה בצד שלהם. מי לא מכיר את הזוכים שמתייצבים כמעט בכל שבוע במשרדי מפעל הפיס, עם כובע הקרטון המגוחך על ראשם, מספרים שלא האמינו שיזכו אי פעם ובכל זאת - הנה זה קרה. אולי בשבוע הבא אתם תעמדו שם?

חבורה של אנשים צעירים שמחים. לוטו שלי,
חבורה של אנשים צעירים שמחים/לוטו שלי

איך זה עובד?

בין אם עוד לא מילאתם טופס אחד בחייכם, ובין אם המוכר בדוכן כבר יודע להגיד מה שמות הילדים שלכם בעל פה - הגיע הזמן להתקדם לעולם הדיגיטלי ולשלוח את טפסי מפעל הפיס מכל מקום ובכל שעה ביום.
אחרי שהמהפכה הזאת כבשה את העולם, הגיע הזמן שהיא תגיע גם לישראל ואת המשימה הזאת לקחו על עצמם אנשי חברת "לוטו שלי" שמביאים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שמאפשרת לכל אחד למלא לוטו בסלון כאילו הוא נמצא בדוכן הקבוע שלו.

ואנחנו לא מדברים רק על לוטו - אפליקציית "לוטו שלי" מציעה את שירותיה גם בשליחת טפסי צ'אנס, הגרלות 777 ו-123 בלי לקום מהכורסא, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, והכול און ליין באינטרנט דרך הטלפון הנייד או המחשב.

איך זה עובד? פשוט מאוד - הרבה יותר פשוט מרוב הפעולות שאנחנו עושים ביום יום שלנו. נכנסים לאפליקציה, בוחרים את סוג הטופס שאתם רוצים לשלוח, מאשרים ומשלמים. וכל זה, בשלוש לחיצות בלבד.
בחרו את המספרים הזוכים - בדיוק כמו למלא את הטופס בתחנות מפעל הפיס! מעוניינים לחסוך זמן? גם זה אפשרי, בחרו במילוי אוטומטי והטופס יישלח מיד.
ואם יש לכם מספרי מזל קבועים, ניתן גם לשכפל טופס ולשלוח אותו שוב ושוב - עד הזכייה הגדולה. ניתן גם לבחור להשתתף מראש במספר הגרלות, ולחסוך את הטרחה הקלה שבכניסה לאפליקציה מדי שבוע.

מכאן, המערכת כבר תעשה את העבודה. הטופס המקורי שלכם יישמר, סכום הזכייה יעודכן באופן אוטומטי (ומידי!) בחשבון האישי שלכם באתר "לוטו שלי" וזאת בכלל מבלי שתצטרכו לבדוק את תוצאות ההגרלות השונות. זוכרים את הצפייה בעירית ענבי בטלוויזיה ואת המתח סביב המספרים הזוכים? יופי, עכשיו תשכחו מזה ותנו למערכת החכמה לעשות עבורכם את כל העבודה.

ומה עושים אחרי שזוכים? כמו בשאר השלבים - גם כאן הכול פשוט במיוחד. אפשר להיכנס לחשבון האישי ולמשוך את היתר באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שלכם.
בכל מקרה, כל נתוני הזכיות, ההפקדות, השליחות והמשיכות מופיעות בחשבון האישי של כל משתמש באתר. הכול שקוף, ברור ויש מענה מהיר לכל שאלה.

לוטו שלי. לוטו שלי, אתר רשמי
לוטו שלי/אתר רשמי, לוטו שלי

מכל מקום, בכל שעה

לישראל מהפכת הלוטו הישיר הגיעה באיחור, אחרי שכבר כבשה את ארצות-הברית ואירופה. מאות אלפי לקוחות כבר בחרו להקל את ההליך ולהשתמש ב"לוטו שלי", ובמקום ללכת לדוכן לתת לאפליקציה לשלוח עבורם את הטופס ישירות דרך נקודות המכירה המורשות של מפעל הפיס. "זה פשוט נוח", מסביר חיים, בן 49 מהמרכז, שזכה ב-70,000 שקלים. "אני יכול לשלוח טופס מכל מקום ובכל שעה, כשלא תמיד יש אפשרות ללכת לתחנה. כבר קרה שנזכרתי ברגע האחרון, שעה לפני ההגרלה, ששכחתי לשלוח את הטופס. מה עושים? למי יש כח לצאת עכשיו מהבית? מהסלון, כשאני על הספה, נכנסתי ושלחתי - ודווקא שם זכיתי. תארו לעצמכם שהייתי מוותר ואומר שהפעם אני אדלג על השליחה. לא הייתי טס עם הכספים של הזכייה לטיול המשפחתי".

מסתבר שאפילו בעלי נקודות פיס משתמשים באפליקציה החדשנית. "יש בזה לא מעט יתרונות", מספרת ליאת, בעלת תחנת פיס מאזור המרכז. "כשאני שולחת לוטו דרך האפליקציה אני מקבלת את הזכייה מיד בתום ההגרלה לחשבון שלי בבנק ולא צריכה לעשות את זה באופן ידני. יש לי תחושה שלאט לאט כל התחום שלנו יעבור לשם, אבל בינתיים אני נהנית להיות בשני העולמות".
"יש חצי שעה של הליכה עד לתחנה הכי קרובה אליי", מספר דביר, מאזור הדרום. "מצד שני, יש בדיוק שלוש לחיצות באפליקציה, והטופס כבר נשלח. יש יותר נוח ופשוט מזה? כמו שהוויז שינה לי את הנהיגה, כמו שהווטסאפ שינה לי את השיחות, ככה 'לוטו שלי' שינתה לי את ההרגלים בלוטו. עכשיו אני לא מבין איך יכולתי אחרת".

רוצים לנסות את לוטו שלי? מלאו טופס עכשיו!

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully