וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון גל מבטיח לפני האח הגדול: "אין לי קווים אדומים"

מאור בן הרוש

15.2.2017 / 13:15

רגע לפני שנכנס לריאליטי, העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר פותח הכל - כולל השמועות על הסתבכות עם השוק האפור, הכסף שיקבל מהפקת "האח הגדול" והדייר בבית ששרון גל מכנה "ימין פלסטיני". וואלה! סלבס נוקבת

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

נדמה שאם היה מישהו שעשוי לעורר את התרדמת שנפלה על דיירי העונה השמינית של "האח הגדול", הלא הוא שרון גל, מגיש טלוויזיוני וחבר הכנסת במיל', שפסע אמש (ג') כחלק מהכניסה של הדיירים החדשים לבית המפורסם. רגע לפני, וואלה! סלבס פגשה אותו לשיחה על התקופה המסתורית בחייו של העיתונאי לשעבר עם הפה הגדול ושמעה ממנו על ההסתבכות שהיתה או לא היתה - וגרמה לו להיעלם לתקופה.

האם השתתפות ב"האח הגדול" היא לרמתו של גל? ככה, שעבורו זה מרגיש "הכי טבעי בעולם, למה לא, איפה הבעיה? אני מאוד סקרן מאוד בא לי להכיר אנשים חדשים, לראות איך אני אהיה בתוך הדבר הזה", סיפר, "מעבר לזה, לא משנה איך אתה רואה את זה, זאת הבמה המרכזית הכי חשובה ונצפית בישראל נכון לרגע זה וזה גם מקום להעביר מסרים". ומה לגבי הכסף שיקבל מההפקה? "לא מתייחס לזה, שכל אחד יחשוב מה שהוא רוצה".

עוד רכילות מרגשת:
האם כוכבת "מעושרות" בגדה בבעלה עם שרון גל?
אגם רודברג והבויפרנד חוגגים את יום האהבה

רכלו על שרון גל ב"האח הגדול" גם בפייסבוק

כוכב "האח הגדול" החדש, לא חושש מרכילות סביבו בגלל השתתפותו בתכנית. "אני לא מפחד, נקודה. אתה יודע, באישיות, בדי.אן.איי, בניסיון שצברתי כבר כתבו עליי הכל ואמרו עליי הכל, אינספור שקרים בדיות ואגדות, מה שאתה לא רוצה. מה כבר יכול להיות?".

אז זהו, שלאחרונה נפוצו שמועות שסוקרו בהרחבה על כך שהעיתונאי הסתבך עם גורמים בשוק האפור, שלגביהן הוא לא בדיוק ענה. "לא היתה שום הסתבכות. זה קשקוש מקושקש, שום דבר ממה שנכתב ונאמר לא היה נכון, היום זה ברור לכולם. אני בריא ושלם, בלי דברים שתוארו ופנטזיות של כל מיני עיתונאים". לדבריו של שרון, "זה שולי לחלוטין, הייתי עסוק בעניין אישי ופרטי, אני בטוח שיתחשבו בי בעניין הזה. הייתי בחופש".

גל מספר שיש הרבה משתתפים בעונה הנוכחית שמסקרנים אותו באופן אישי. " אנדל, חיים, מעיין. אבל אני לא בא עם דעות קדומות ותכניות לעשות ככה וככה, אלא להיות חלק מהבית הזה". ומה עם שם ברדוגו, שמוצג כשמאלני מובהק? "מה איתך", הוא צוחק, "בינתיים הכל טוב. להגיד לך שלא ראיתי את תעודת הזהות שלו בהתחלה והתכווצתי ורתחתי? זה מטריף, אם הוא לא שמאל קיצוני הוא כמעט ימין פלסטיני. ברור שאני נכנס במובן הזה טעון".


וואלה! סלבס תוהה אם שרון גל ישוב לאקסית אביבית בר זוהר. אח, זה יהיה גדול.

תרימי!

שרון גל מבלה במסיבת גייז

לכתבה המלאה
שרון גל, האח הגדול. ינאי יחיאל,
פוליטיקאי? הכי. שרון גל נכנס לבית "האח הגדול"/ינאי יחיאל
חבר הכנסת שרון גל נואם במליאה בכנסת. נועם מושקוביץ
נואם בתור חבר כנסת. שרון גל/נועם מושקוביץ
שרון גל. ניר פקין
גם ללא חולצה. שרון גל/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully