וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם רודברג מגיבה על הפרידה: "נלחמנו על זה"

קים וייס | צילום: שי מתניה

14.2.2017 / 16:24

אחרי שקראתם כאן לראשונה על הפרידה של אגם רודברג וגל אמיתי, וגם על הזוגיות החדשה שלה עם דור קרובינר - עכשיו הגיע הזמן לשמוע מה יש לכוכבת ההורסת להגיד על הכל. וואלה! סלבס ראיון אישי

יח"צ - חד פעמי

זוכרים שרק לפני כחודשיים וואלה! סלבס הייתה הראשונה לבשר לכם כי אגם רודברג וגל אמיתי החליטו לבטל את החתונה ולהיפרד? וזוכרים איך לפני מספר שבועות אותה וואלה! סלבס גם הייתה הראשונה לספר לכם על הזוגיות החדשה של רודברג ואיש העסקים, דור קרובינר? אז זהו, שעכשיו הגיע הזמן לקצת תשובות.

רוצים עוד רכילות?
12 סיבות למה אימרי זיו הוא הנציג המושלם לאירוויזיון
אנה ארונוב לא מתביישת לחשוף: "סקס? אין לי!"

מה דעתכם על השינויים בחייה של אגם? רכלו לנו בפייסבוק

אגם רודברג. רפי דלויה
התגברה על הפרידה. אגם/רפי דלויה

אחרי שהתאוששה מכל הסערות שפקדו את חיי האהבה שלה, ובטיימינג מושלם שנפל בדיוק על יום האהבה - התייצבה הכוכבת הלוהטת מול המצלמות, בצילומי הקמפיין לרשת האופנה Adika, ודיברה על כל הדברים שבאמת מעניינים את עם ישראל. או במילים אחרות: מה לעזאזל עבר עליה בחודשים האחרונים? "לא נעים, זה לא קל", היא אמרה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אגם רודברג. רפי דלויה
המשיכה הלאה/רפי דלויה

אם חשבתם שרודברג תתחיל ללכלך על הארוס שלה לשעבר, אתם טועים. מלבד העובדה שהשניים עדיין משחקים ביחד בהצגה 'הוא הלך בשדות', השחקנית המוכשרת יודעת לדבר רק טובות על אמיתי, "גל הוא בן אדם מדהים, הוא חבר שלי עד היום. אני מאחלת לו כל האושר שיש בעולם, אבל זה כבר לא הסתדר. אנחנו ניסינו ורצינו שזה יעבוד ונלחמנו על זה, אבל אתה מבין שלא ככה אתה רוצה לפתוח את החיים שלך".

אגם רודברג וגל אמיתי. כפיר בולוטין,
ממשיכה להופיע עם האקס. אגם וגל/כפיר בולוטין

ומה יש לה להגיד על בן הזוג החדש? "לא ציפיתי שזה יגיע, זה היה הפתעה. נראה לי שגם דור לא ציפה אבל זה נעים וכיף וחדש נורא". מה הם מתכוונים לעשות ביום הכי רומנטי בשנה? "ללכת למסעדה ולהשמין".


עבור וואלה! סלבס כל יום הוא ולנטיין דיי.

אגם רודברג. ניר פקין
עם החבר החדש. אגם ודור/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully