וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו אל בנאת: נדב בורנשטיין חזר לארץ עם התאומות

ליהי עטר בכר | צילום: שלומי צ'יקונה

12.2.2017 / 0:01

לפני כחודש וחצי המנחה שחי בלילה טס עד לקנדה כדי לקבל לעולם את בנותיו התאומות - ומאז, כפי שקראתם כאן לראשונה, נישא לבן הזוג כפיר והספיק לגלות את פלאי האבהות. כעת, נדב בורנשטיין יתרגל חיי משפחה בישראל. וואלה! סלבס בבית

תמונות גולשים

איכשהו, לידת תאומים הפכה לטרנד חדש בביצת הבידור. ככה זה כשדיווה כמו ביונסה חשפה שהיא מצפה לשניים ומדונה אימצה לאחרונה שתי בנות מאפריקה. אבל רגע לפניהן היה זה העיתונאי והמגיש נדב בורנשטיין - שקיבל לעולם צמד תאומות חמודות, יחד עם בן הזוג שלו, כפיר ארביב, בקנדה הרחוקה.

בסוף השבוע האחרון, חזרה המשפחה מיבשת אמריקה לארץ ישראל, ויש תמונות ראשונות של האבא מהמסך הקטן, פלוס הקטנטנות. באדיבות וואלה! סלבס כמובן.


עוד רכילות מרגשת:
קולולו: עדן בן זקן מאורסת, צפו בהצעה המרגשת
(ר)טוב לה: קרן פלס בעירום מלא

איך נראה נדב בורנשטיין בתור אבא? רכלו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וולקאם הום, אבא! נדב בורנשטיין והבנות עומר ואופק/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שוואלה! סלבס גילתה לכם, מנחה "חי בלילה" בערוץ 2 והחצי השני החתיך שלו בעשור (!) האחרון, קיבלו לעולם בגאווה את התאומות עומר ואופק בסוף חודש דצמבר שעבר. שבועות ספורים אחר כך, נחשף ממש כאן כי נישאו בטקס מרגש בבית כנסת בקנדה. אך אחרי חודש וחצי בניכר, הגיע הזמן לשוב לחיק המשפחה והחברים בארץ הקודש, כך שבני המשפחה הקטנה טסו לא פחות מ-26 שעות עד שנחתו בנתב"ג.

אם תהיתם איך עברה הטיסה עם שתי ילדות קטנטנות, אז רק כדי להתחשב בורנשטיין וארביב חילקו לנוסעים שישבו בסמוך אליהם שקיות הפתעה עם נשיקות שוקולד ואטמי אוזניים, פלוס פתק שבו הם מתנצלים מראש על הרעש (גלגול עיניים וכוס אלכוהול היו עושים את העבודה).עם זאת, אפילו הדיילים על הטיסה הסכימו שהבנות התנהגו כמו מלאכיות קטנות ושבקושי שמעו אותן.

בנמל התעופה בארץ, המתינו להם בהתרגשות בני המשפחה עם בלונים, שלטים, טייק אוואי של המבורגרים מהמסעדה של ארביב והרבה אהבה לילדות החדשות במשפחה. אם תהיתם מתי תראו את האב הטרי שוב על המסך, זה יקרה ממש בקרוב, כי חופשת הלידה שלו לא תימשך הרבה זמן - רק עד לסוף החודש, אז ישוב להגיש את תכנית הלילה ולצלם את "הכי טעים בעולם" סביב הגלובוס.


וואלה! סלבס נולדה במזל תאומים, לכן היא סובלת מפיצול אישיות חמור.

לפני כחודש

חי כדי לאהוב: נדב בורנשטיין התחתן

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתגלגל עם עגלה. בורנשטיין בנתב"ג/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אב גאה? מאוד!/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ישן הרבה בלילה. נדב/מערכת וואלה!, צילום מסך
נדב בורנשטיין. תמונות גולשים
וככה הוא נראה בחתונה. נדב בורנשטיין/תמונות גולשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully