וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדזי לוהן מביכה בראיון לתכנית טלוויזיה ערבית

9.2.2017 / 14:35

אחרי אינספור שמועות על כך שהיא התאסלמה משום שנראתה בחיג'אב מסורתי התארחה לינדזי לוהן בתוכנית פופולרית בכווית וסיפרה למגיש מה עומד מאחורי התמונה בה התפרסמה כשהיא אוחזת בלא פחות מקוראן. וכן, היא גם אוכלת עם הידיים. וואלה! סלבס סבאח איל חיר

מערכת וואלה!

אם גם אתם חיפשתם עוד סיבה לכך שלינדזי לוהן מתקרבת יותר ויותר לדת האיסלאם, נראה שאחרי הריאיון הבא - לא ישארו לכם ספקות. בכל זאת, הבחורה כבר מכירה כמה מילים בערבית ואפילו ממלאת אחר המנהגים של הדת.

אחרי אינספור שמועות על כך שהתאסלמה בעקבות תמונות שלה עם חיג'אב מסורתי ותמונות שלה עם ילדי פליטים סורים ומפגש מרגש עם נשיא טורקיה, נראה שלוהן ממשיכה לספק כותרות לעולם כשהיא מתארחת באחת מהתכניות היותר פופולריות בכווית.

רוצים עוד רכילות?
איך נראה הבית של מירי בוהדנה? קבלו הצצה

מה דעתכם על התהליך של לינדזי? רכלו לנו בפייסבוק

לינדזי לוהן. מערכת וואלה!
מתאסלמת?/מערכת וואלה!

בתכנית, שכבר זכתה ליותר משלושה מיליון צפיות, סיפרה השחקנית למגיש מה עומד מאחורי התמונה בה התפרסמה כשהיא אוחזת בלא פחות מקוראן, "חבר מלונדון נתן לי את הקוראן הראשון שלי, הלכתי עם הספר בדרך למלון וצילמו אותי", סיפרה, "אנשים בארה"ב לא אהבו את זה ושפטו אותי". עוד סיפרה לוהן כי החלה לקרוא את הקוראן באנגלית, כך שעד כה היא קראה 15 עמודים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבקרת פליטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך המגיש ניסה לצחוק עליה כשביקש ממנה לחזור בערבית אחרי הדברים שלו. "אנא לינדזי אוחיב שועייב (אני לינדזי אוהבת את שועייב (שם המנחה), אבל לוהן, שמבינה דבר או שניים בערבית, ענתה למנחה ההמום: "אוהבת אותך?", המנחה תהה בקול האם היא מבינה ערבית, ולוהן השיבה: "חלאס, ברור שאני יודעת" ואף מקנחת את דבריה ב"וואלה" אותנטי.

וואלה! סלבס בטוחה שלינדזי רצתה להגיד וואלה! סלבס אבל חששה לציין שם של אתר ישראלי

לינדזי לוהן, פלייבוי. מגזין פלייבוי, סריקה
בזמנים טובים יותר/סריקה, מגזין פלייבוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully