וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טישו, מישהו? הכוכב שפרסם תמונה חושפנית במיטה

4.2.2017 / 0:37

זה רק נראה נוצץ, כי בסופו של דבר הכוכבים הם ממש כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. והפעם: אסף אמדורסקי עושה שורות, אמא של רותם סלע וליאון רוזנברג מתפשט. וואלה! סלבס עמחה

לא תאמינו, אבל יהודה ושלומית קונים במכולת. בר עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואייל - גם הוא צריך לעבוד על המכשירים בחדר הכושר להשוויץ בשרירים. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת היפים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.


גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו #לייק

רק נראה נוצץ - אורי פפר. אינסטרגם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - אורי פפר/צילום מסך, אינסטרגם

שעת ערב מאוחרת, אור רך ומלטף בחדר השינה, סדינים חמים, בקבוק מים לצד המיטה וכמובן, נייר טישו. למרות שזה נשמע כמו #ערב_איכות של אורי פפר עם עצמו - במיוחד כשהוא כבר רגוע, עירום מבגדים ולא עוצר את נשימתו - התוצאה היא גליל של נייר טואלט מודבק על הפנים. רגע, למה זה בכלל צולם?

רק נראה נוצץ - טל טלמון. אינסטרגם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - טל טלמון/צילום מסך, אינסטרגם

בנות, כמה פעמים עזבתן את הבית לבושות טיפ טופ, כשאיש לא היה שם לעזור לכם עם הרוכסן האחורי? בנים, כמה פעמים יצאתם מתא השירותים הציבורי, עם החנות פתוחה לקהל? טעות מביכה או חשיפה מכוונת - טעות ה#ריצ'רץ' המשוחרר קרתה גם לגברת טל טלמון. אז מה!

רק נראה נוצץ - אסף אמדורסקי. אינסטרגם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - אסף אמדורסקי/צילום מסך, אינסטרגם

הדרך שבה אסף אמדורסקי הכי נהנה לחגוג את יום הולדתו המרטיט? כמה שורות לבנות באדיבותה של אשתו, כמובן. #איפה_העוגה? הנה היא. מסודרת, בוהקת, על ראי.

רק נראה נוצץ - רותם סלע. אינסטרגם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - רותם סלע/צילום מסך, אינסטרגם

את האמא המפורסמת רותם סלע אתם מכירים כבר מזמן, אבל מה עם האמא של האמא המפורסמת? ברור שגם היא מכריחה את בתה המגה מפורסמת לפרסם #סלפי סלפישי בחברתה מפעם לפעם, רק כדי להגדיל את כמות העוקבים ברשת, כי בכל זאת, היא מחזיקה פרופיל אינסטוש של סלב. אבל איזו סבתא יפה!

רק נראה נוצץ - גווינת'. אינסטרגם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - גווינת'/צילום מסך, אינסטרגם

#לדוד_משה היתה חווה, אי אה, אי אה, או. ובחווה היתה פרה, חזיר, אולי סוס וכבשה. אבל איפה התרנגול? אה, לא ברח מהחווה, הוא בכלל הלך לתקתק סלפי עם המעריצה הכי גדולה שלו, גווינת' פאלטרו.

רק נראה נוצץ - רמי קליינשטיין. אינסטרגם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - רמי קליינשטיין/צילום מסך, אינסטרגם

הידעתם שלריטה ורמי קליינשטיין שתי בנות משותפות שנולדו בדיוק באותו היום, בשנים שונות? הכי #פלא_הבריאה. לכן, האב הגאה מפרגן לאחיות האוהבות נועם ומשי קליינשטיין בחריצת לשון, בתור מתנת יום הולדת מרטיטה. אתם תסתפקו באיחולים לבביים.

רק נראה נוצץ - ליאון. אינסטרגם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - ליאון/צילום מסך, אינסטרגם

ליאון רוזנברג כבר יודע, לפעמים אתה פשוט צריך להסיר את חולצתך, על מנת למשוך עוד כמה עוקבים סקרנים לפרופילך. #סיי_צ'יזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully