וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מפנה את השאלות הקשות לנתניהו ודיקפריו

מאור בן הרוש

2.2.2017 / 0:06

הריון שני, עבודה עם כוכבים בינלאומיים ואקסים מיתולוגיים: בר רפאלי הגיעה לעוד יום צילום שבו לא רק התבקשה לענות על הכל, אלא להפנות את השאלות המעניינות שלה לאנשים מפורסמים. התוצאה? צריך לראות כדי להאמין. וואלה! סלבס קושייה

צילום: עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

למרות שההריון והלידה המתוקשרים שלה העסיקו את עם ישראל ומדורי הבידור בשנה החולפת - בר רפאלי היא עדיין אחת הדוגמניות העסוקות ביותר בארץ הקודש. לכן, לקחה פסק זמן מטיפול בבייבי ליב עזרא, על מנת לקום עם זריחת השמש לעוד יום צילומים למותג שהיא נמנית על בעליו, פלוס כמה ראיונות מרגשים.

"הים התיכון, אנשים שאני אוהבת, אני בכלל בחופש עם חברים", רפאלי צוחקת על סט צילומי קמפיין האביב של רשת אופנת הבייסיק 'Hoodies', "לפעמים צריך לצלם בשעה 9:00 בבוקר עקבים, ג'ינס צמוד, חולצה מכופתרת ורעמת שיער, אבל ככה אני מרגישה כאילו הייתי הולכת עכשיו עם הבת שלי לטייל בעגלה או עם חברות לארוחת בוקר".


עוד רכילות מרגשת:
בר רפאלי שוב נגד התקשורת - ולא בגללה
קלואי VS קורטני: קרב הישבנים של משפחת קרדשיאן

רכלו על השאלות הקשות של בר רפאלי בפייסבוק

בר רפאלי. רפי דלויה
תלבש "הודיס" גם עם סטיבן טיילור? בר רפאלי/רפי דלויה

רגע, ככה הטופ מודל תצטלם בקרוב בבגדי "בייסיק" גם בלוס אנג'לס לצד סולן להקת אירוסמית' סטיבן טיילור, עבור מותג המשקפיים שהיא מקדמת? עזבו, אתם כאן בכלל בגלל ליב עזרא - הבייבי שלה. לדבריה, "אתמול עדי (עזרא, בעלה) החזיק אותה והתקרבתי לדבר איתה והיא הושיטה ידיים. היא לא באמת עדיין מעבירה את עצמה כי היא רוצה, זה היה כזה בטעות, אבל ניסיתי להפוך את זה לזה שהיא ראתה אותי ורצתה לבוא אליי", הדוגמנית מתמוגגת.

מה לגבי הריון נוסף, שני במספר שאחריו יגיע לעולם אח (או אחות) לבתה הבכורה? "אז בנימה זו... אני עדיין לא חושבת על איך אספר על הריון, אני בכלל עדיין חושבת על הריון", מגלה רפאלי, "רוצה בקרוב, אבל אני מתחילה בקרוב את ה'אקס פקטור', מנסה לחשוב מתי יהיה נוח. מצד שני לא באמת אפשר לתכנן הריון על מי מתי שנוח".

אבל כמה כבר אפשר לדבר על בר? נדמה שכבר שאלו אותה הכל, היא ענתה על הכל ומאסה מלדבר על עצמה - כך שוואלה! סלבס שיחקה עם הטופ מודל משחק, שבו רפאלי היתה צריכה להפנות לשלל אושיות מוכרות את השאלות שלה, אלה שעליהן מעניין אותה לקבל תשובה. התגובות נעו בין מבוכה, צחקוקים והבעות על פרצופה שאמרו בדיוק מה שהיא חושבת על ראש הממשלה בנימין נתניהו, ח"כ אלעזר שטרן (שבעבר כינה את הדוגמנית "משתמטת") או ארי ויינשטיין (האיש שלו נישאה כשהיתה בת 18).

בין לבין, הציבה כמה קושיות מעניינות גם לשלומית מלכה, הדוגמנית ג'יזל בונדשן והאקס המשותף של שתיהן ליאונרדו דיקפריו, אל עבר הטוקבקיסטים באתר וואלה!NEWS, אמה ציפי רפאלי ואפילו שאלה את בתה ליב. התוצאה מפתיעה, כך שגם וואלה! סלבס שמטה את הלסת כמה פעמים.


וואלה! סלבס לא רק עונה על שאלות קשות. פשוט, הכל קשה אצלה.

הכל במקרה?

רפאלי: "אני לא יודעת לייצר כותרות ובאז"

לכתבה המלאה
בר רפאלי. רפי דלויה
פאן בצהוב. רפאלי/רפי דלויה
בר רפאלי. רפי דלויה
מה קורה ליאו?/רפי דלויה
בר רפאלי. רפי דלויה
הריון שני? בקרוב/רפי דלויה
בר רפאלי. רפי דלויה
בר ברגע של פאן עם הכיסא. בערך/רפי דלויה
בר רפאלי. רפי דלויה
כעת, תניחו לה. בר רפאלי/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully