וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מי שברה לירון ברלד את הלב?

3.2.2017 / 0:02

הילד הרע של משפחת הטראש הבינלאומית עושה בושות, האירוע השמח בחייה של הזמרת שהפך ליום אבל, האקסית שסירבה להיכנס לבית האח הגדול, הפרידה העצובה של צמד המגישות, וכמובן, הפרידה הכואבת של האיש המצחיק - כל הסיפורים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה!

את הרשימה פותחת הידיעה שהרעידה את העולם כולו, כשביונסה פרסמה תמונה שלה עם בטן גדולה. אז לא, היא לא אכלה לאפה בדאבוש – היא בסך הכל רצתה להודיע לעולם שהיא בהרי, ולא סתם, אלא עם תאומים. כן, משפחת המלוכה גדלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולולו! ביונסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממשיכים למקום הרביעי, שם נמצאת שמחה לצד טרגדיה כי יום לפני שג'ולייטה צעדה אל החופה ונשבעה אמונים לבן זוגה, במה שהיה אמור להיות היום הכי שמח בחייה – אמו של החתן נפטרה, כך שהשמחה הגדולה הייתה מהולה בעצב רב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'ולייטה. ניר פקין
שיהיה רק טוב! ג'ולייטה והבעל/ניר פקין

במקום השלישי, איך לא, ענייני האח הגדול, ככה זה שהפקת התכנית גילתה בוואלה! סלבס מי האקסית של עדן סבן והחליטה לפנות אליה בתקווה שזו תסכים להיכנס לבית. אז זהו, שזה לא ממש עבד והבחורה המתוקה אמרה תודה, אבל לא תודה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקסית איפה האקסית? עדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השני מגיעה פרידה לא נעימה, כי פאולה רוזנברג ואיה קרמרמן אמרו שלום ולא להתראות לתכנית הריאליטי 'בייק אוף' וכבר לא יגישו את העונה השנייה של ריאליטי המתוקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה נעים. פאולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובמקום הראשון, עדיין בענייני פרידות, הפעם אחת כואבת לא פחות, כי ירון ברלד, אחד האנשים הכי מצחיקים על המסך שלכם, עבר השבוע פרידה לא מצחיקה בכלל, שלא לומר כואבת. אחרי שכל מדורי הרכילות חגגו איתו את הזוגיות החדשה, נראה שמישהו פתח עליהם עין ולאחר פחות משבועיים – ברלד והחברה סופי החליטו להיפרד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביוש. ירון וסופי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully