וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: לוסי דובינצ'יק ואחיה ישתתפו ב"המירוץ למיליון"

1.2.2017 / 15:33

השחקנית ההורסת ואחיה הדוגמן הלא פחות שווה, מנהלים משא ומתן מתקדם לגבי השתתפותם בתכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" - שבמסגרתה האחים דובינצ'יק ינסו לזכות בפרס הגדול תוך כדי מילוי משימות. וואלה! סלבס זוחלת

ניר פקין

נראה שהשנה הזו הולכת להיות השנה שבה לוסי דובינצ'יק חזרה לתודעה שלכם. עם תפקיד חדש בתיאטרון, הודעה על אירוסים לבן זוג טרי ואח קטן שמככב על כל מסלולי תצוגות האופנה - נראה שאתם תשמעו את השם שלה לא מעט.

אם לא די בכך, תוסיפו לכל הרשימה את העובדה שבקרוב, אם לא ישתבש שום דבר, תראו אותה רצה אל המיליון ביחד עם אחיה, נועם דובינצ'יק, בתכנית "המירוץ למיליון".


רכלו על המירוץ של לוסי ונועם דובינצ'יק בפייסבוק

לוסי דובינצ'יק. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
רצים או לא? לוסי ונועם/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

מקורבים למשפחת דובינצ'יק ידעו ללחשש באוזניה של וואלה! סלבס, כי בימים אלה נמצאים האחים היפים במשא ומתן מתקדם עם הפקת הריאליטי לגבי השתתפותם בתכנית, כך שאם לא ישתבש שום דבר בדרך - בקרוב מאוד הם יחייכו אליכם מהמסך, בזמן שהם קופצים באנג'י, אוכלים חרקים, מתפלשים בבוץ ועושים שלל משימות שונות במטרה לנצח את הגמר ולזכות במיליון השקלים. נו, לפחות ככה היא תכסה את ההוצאות של החתונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לוסי דובינצ'יק. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
מה הגבר שלה יגיד? לוסי וארוסה אוהד/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

"לוסי ונועם ממש בעניין", סיפר מקורב לשנייים, "יש בינם כימיה נהדרת והם יודעים לדאוג היטב האחד לשנייה, כך שאין לי ספק שהם יגיעו לשלבים מתקדמים במידה ויחליטו להשתתף בתכנית".

מ"רשת" נמסר בתגובה: "אנו מודעים לעניין הרב סביב הליהוקים של העונה החדשה של 'המירוץ למיליון'. אנו נמצאים בשלבי ליהוק ראשונים וכשיהיה מה לעדכן נעשה זאת בשמחה".


וואלה! סלבס רצה כל לילה מהסלון אל עבר המיליון גרעיני אבטיח שיש לה במזווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully