וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזי חיים מהאח הגדול: "מעדיף לשמור על כבודה של עדן"

מאור בן הרוש | צילום: עידו שחם

1.2.2017 / 11:23

אחרי שנכנסו לבית "האח הגדול", הודחו וחזרו רק כדי להיות מודחים בפעם השנייה - תהילה אסודרי וחזי חיים התיישבו מול המצלמה ופטפטו על ההדחה המביכה שלהם. וואלה! סלבס פעם שלישית גלידה

עידו שחם

אחרי 45 יום, במהלכם הספיקו לצאת מבית "האח הגדול" רק בשביל לגלות שבהפקה חשבו על טוויסט שיחזיר אותם שוב לתוך הבית הכי מפורסם במדינה - אתמול (ג') הודחו שוב תהילה אסודרי, כוכב פרי, שמוליק ספן וחזי חיים מהבית וירדו במדרגות המפורסמות. דה ז'ה וו, מישהו?

רוצים עוד רכילות?
מי סירבה להיכנס לבית האח הגדול?
סקוט דיסיק משתולל עם נשים זרות במיאמי

מה אתם אומרים על ההדחה המביכה של תהילה וחזי? רכלו בפייס

תהילה אסודרי. ניר פקין
חוזרת או לא? תהילה אסודרי/ניר פקין
חזי חיים. עידו שחם
מה יהיה עם עדן? חזי חיים/עידו שחם

רגע אחרי שיצאו מההלם ובעיקר מהמבוכה כי הודחו בפעם השנייה, התיישבו אסודרי וחיים מול המצלמה (לאחר שכוכב ושמוליק סרבו להתראיין) ולרלרו שוב על בית "האח הגדול", הדיירים, המריבות והסכסוכים. נשמע מוכר? מאוד.

"עדיין מפתיע למען האמת", אמר חזי, "אבל אני שמח שעשינו את הטיול הזה, היה כיף למען האמת היה שבוע מטורף ראיתי את כולם התגעגעתי". על הבחירה של הצופים באורנה דנינו כזו שתישאר בתחרות, אמר שהוא "לא יודע מה קרה, כנראה שאורנה יש בה משהו שאני ספציפית לא הצלחתי לראות מתוך הבית שאנשים בחוץ ראו, וואלה שאפו".

ומה לגבי עדן - האם באמת יש סיכוי לקאמבק? "אני מניח שצריך לחכות שהיא תצא החוצה", אמר חיים בכנות, "בינתיים אני שומר על כבודה אני מעדיף לא לעלות יותר פרטים בנושא הזה מה שיש ביני לבינה זה ביני לבינה". נו מילא.

אגב, אל תשאלו אותם אם הם היו עושים את זה שוב, יותר נכון אל תשאלו את תהילה, כי אצלה זה מאוד ברור: "אני אין מצב אני סיימתי". מה לגבי 15 דקות התהילה שלה? "הן עוד לא התחילו", הכריזה אסודי. נניח.


וואלה! סלבס מנצלת את 15 הדקות שלה כבר 20 שנה.

לפני שבוע

חזי פותח ג'ורה על הדיירים: "תקעו לי סכין בגב"

לכתבה המלאה
עדן סבן. שי סמייה, מערכת וואלה! NEWS
יחזרו או לא? סבן/מערכת וואלה! NEWS, שי סמייה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שומר על כבודה. עדן סבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully