וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברים שלא אומרים: הסיפור המשפחתי העצוב שחזי חיים מסתיר

30.1.2017 / 0:10

אחד הדיירים המסקרנים בעונה של "האח הגדול", דיבר בפתיחות מול המצלמות על עברו הקשה של אביו - כך שנראה כי חזי חיים ניתק איתו את קשר כאשר יצא מהריאליטי. האבא בתגובה: "הכל בסדר". וואלה! סלבס משפחה לא בוחרים

חזי חיים, איש שיווק ונדל"ן "באווירה טובה" - כמו שהוא נוהג לומר, הוא אחד מדיירי העונה המסקרנים ביותר בעונה הנוכחית של "האח הגדול". בבית המצולם הוא מצטייר כדמות דומיננטית עם לשון חלקלקה, אך נראה כי גם בחיים האמיתיים חיים צבר לא מעט סיפורים מרתקים וחוויות קשות, בהם אחד עם אביו.


לעוד ריכולים מהביצה:
משחק הדמעות: דודו אהרון מדבר לראשונה על הפרידה הכואבת
מי תחליף את גלית גוטמן בתוכנית הבוקר?

מה אתם אומרים על הסיפור של חזי? רכלו בפייס

חזי חיים. צילום: עידו שחם, עריכה: יאיר דניאל, עידו שחם
חזר ובגדול. חזי חיים/עידו שחם, צילום: עידו שחם, עריכה: יאיר דניאל

לפני מספר שבועות פורסם לראשונה בוואלה! סלבס כי חיים היה מעורב במספר הסתבכויות משפטיות, כך שנחשף צד אפל שלו, שמראה כי מדובר בטיפוס לא כל כך תמים. אך נראה כי גם בילדותו עבר חיים לא מעט חוויות קשות - שאולי עיצבו אותו לאיש שהוא היום.

חיים שהודח מהתחרות וחזר לבית המצולם לפני פחות משבוע, ערך ארוחה משפחתית למקורבים ביציאתו מהבית, על פי מקורות אדם חשוב במיוחד נעדר מהאירוע החגיגי - אביו ויצמן. שואלים למה? וואלה! סלבס שינסה מותניים ויצאה לבדוק את מערכת היחסים המורכבת בין חזי לאביו וכעת התשובות מוצגות בפניכם.

חזי חיים. אבי כהן
עבר לא פשוט. חיים/אבי כהן

חזי דיבר בבית לא פעם על עברו המפוקפק של אביו ויצמן, ועשה זאת בפתיחות רבה יש לומר. לדבריו של חזי, אבא שלו היה נרקומן לאורך ילדותו של חיים, והוריו התגרשו כשהיה בן ארבע בלבד.

"כשחזי היה ילד הוא עבר חיים מאוד קשים", מספר יודע דבר לוואלה! סלבס, "זה טראומתי מאוד לראות את אבא שלך מפרכס על הרצפה. אבא שלו הוא בן אדם טוב שפשוט נפל לסמים".

מקורב אחר גילה כי "חזי אפילו לא ניסה להיפגש איתו כשהוא יצא מהבית, עוד לפני התוכנית הם היה במערכת יחסים סבירה, אבל לא מערכת יחסים חמה של אבא ובן". עוד סיפר ש"האבא מאוד כעס על מה שחזי אמר בתוכנית מול המצלמות וזה גרם למתחים רבים בין ויצמן לגרושתו, אמא של חזי, כאשר בדרך כלל על אף הגירושים, מערכת היחסים בינהם מצוינת".

פותח פה

חזי על דיירי "האח הגדול": "תקעו לי סכין בגב"

לכתבה המלאה
חזי חיים. עידו שחם
יש דברים לשעולם לא שוכחים. חזי חיים/עידו שחם

נראה כי העניין לא עבר בשתיקה והאב אכן לא היה מרוצה במיוחד מחשיפת עברו הקשה של חיים בתוכנית. מקורבים לאב מספרים ש"הוא חי חיים חדשים, נשוי מחדש, הוא השתקם, אבל עדיין מתבייש בעברו". לכן, ככל הנראה, לא חגג עם בנו כאשר סיים את פרק הריאליטי הראשון בחייו.

עם זאת, האב ויצמן אמר לוואלה! סלבס בתגובה: "נפגשנו והכל בסדר ביננו, הוא דיבר אמת".

מה באמת קרה? כשמשתתף הריאליטי יסיים את הקאמבק שלו ל"האח הגדול" - כנראה שתדעו.


וואלה! סלבס שומרת על יחסים קרובים עם כל המשפחה שלה, כי אין לך חברים אז אין ברירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצא מחוזק מהכל. חיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully