וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים אתגר משפריץ טסטוסטרון... וזיעה

28.1.2017 / 5:04

זה רק נראה נוצץ, כי בסופו של דבר הכוכבים הם ממש כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. והפעם: אירית רחמים קוראת לכם, ג'יי לו פרחולה ואגם רודברג מחטטת. וואלה! סלבס עמחה

לא תאמינו, אבל יהודה ושלומית קונים במכולת. בר עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואייל - גם הוא צריך לעבוד על המכשירים בחדר הכושר להשוויץ בשרירים. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת היפים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.


גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו #לייק

רק נראה נוצץ - אגם. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - אגם/צילום מסך, אינסטגרם

#מעשה_מגונה? כי אולי צריך להסביר לאגם רודברג הענוגה מה המקבילה הוויזואלית למילים שהשתיקה יפה להם. תיעוד שהעדשה סגורה בפניו/ אימאג'ים שקשה לצפות בהם/ תמונות שהצלם פשוט לא מצלם. רק בחרו את האופציה המועדפת עליכם ומסרו לשחקנית היפהפייה.

רק נראה נוצץ - חיים. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - חיים/צילום מסך, אינסטגרם

יאללה, יאללה, חיים אתגר, על מי אתה #עושה_שוויץ! כלומר, ברור שגם אנחנו אוהבים להזיע במכון הכושר לצד משקולות בנות יותר מ-15 ק"ג כל אחת, תוך כדי שאנחנו מפמפמים את שרירי התאומים ומשדרגים את הריבועים בבטן לכדי שלמות נטולת חולצה. ואז לצלם ולפרסם. בהוראת המאמן.

רק נראה נוצץ - אירית. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - אירית/צילום מסך, אינסטגרם

מי אמר שכל הכוכבים עוסקים רק בהבל הבלים? הרי גם הם חלק מעם הספר. כך שאירית רחמים למשל, החליטה לעצור הכל ובאמצע היום להתיישב על הספה לטובת #שעת סיפור. איתה, עם עצמה ועם מי שאחז במצלמה.

רק נראה נוצץ - אושרי. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - אושרי/צילום מסך, אינסטגרם

#קר_לו, יבש לו והוא מת לאכול קצת חול בטמפרטורת מינימום של 36 מעלות, כי מספיק כבר עם החורף הזה! לא רק אתם מתגעגעים לחמסין ולרבוץ על חוף הים מול גלי תכלת, גם אושרי כהן מת לפסי שיזוף נאים. תוך כדי הבלטת המפשעה בבגד הים, אבל זה כנראה כבר לא משהו משותף לכם ולו.

רק נראה נוצץ - דנית. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - דנית/צילום מסך, אינסטגרם

בעוד שאתם תסתפקו בקרם משפופרת פלסטיק שקניתם במבצע 1+1 בקניון, דנית גרינברג עושה #רק_נראה_נוצץ כשהיא מתמרחת בזהב אצל הקוסמטיקאית אוריין שלמה. בסופו של דבר, התוצאה היא לחות.

רק נראה נוצץ - לופז. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - לופז/צילום מסך, אינסטגרם

לא ברור מה רוצים מג'ניפר לופז. לא משנה שהיא סופרסטאר עם קבלות שמוכרת בכל רחבי הגלובוס ומלהיבה מיליוני בני אדם בעולם, גם היא אחת האדם - כך שג'יי לו רוצה לבחון את הלוק שלה לפני עוד יציאה מהבית, אף היא תצלם את עצמה עם הסלולרי מול המראה לתצלום מטושטש. #רוסלנה_טיטי_שי_מיקה_מאחוריכן

רק נראה נוצץ - סקעת. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - סקעת/צילום מסך, אינסטגרם

מי אמר הראל סקעת וגורי אלפי בחלוק רחצה רקום צחור ולא קיבל? #טעון_טיפוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully