וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הגבר החדש שעושה נעים לאגם רודברג

27.1.2017 / 6:09

הדיירים החדשים-ישנים שנכנסו לבית, האהבה החדשה של הקומיקאי ההורס, החתונה של פליטי הריאליטי שכנראה לא תתקיים, הפרידה של הזוג המאורס וכמובן, הזוגיות החדשה של הפרודה הטרייה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צלמים זמניים מורשים

את הרשימה פותחת החשיפה של וואלה! סלבס, שגילתה לכם בתחילת השבוע כי הדיירים החדשים בבית האח - הם בעצם הדיירים הישנים, כך שכוכב פרי, שמוליק ספן, תהילה אסודרי וחזי חיים נכנסו שוב לעשות בלגן בבית.

כוכב פרי, שמוליק ספן. עידו שחם
שוב אתם?! כוכב ושמוליק/עידו שחם

יאללה למקום הרביעי, שם נמצא זוג חדש שמאיים לכבוש את התעשייה. מצד אחד: אחד האנשים המצחיקים על המסך והחתיך בהתהוות - ירון ברלד. מהצד השני: בת הזוג החדשה תוצרת חוץ – הדוגמנית סופיה ורובי. ביחד: הם עושים נעים אחד לשנייה. מעניין אם היא עושה לו נעים גם באינסטלטור.
(ברלד מאוהב- האיש המצחיק חובק חברה דוגמנית)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל טוב! ירון וסופי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא עוד זוג שאיים לכבוש את הביצה ונעלם מהנוף המקומי, כך שגם עניין החתונה שלהם מוטל בספק. כן, רק בשנה שעברה הציע שי חי נישואים לתניה גרבר, אך נראה שחתונה אין באופק. למה? מקורבים לרלרו לוואלה! סלבס כי אביה של תניה לא מרוצה מהעניין ולא נותן את ברכת דרכו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתי תשבור את הכוס? שי ותניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השני מגיעה הפרידה שזעזעה את עולם הזמר המזרחי. כן, אחרי שנתיים של זוגיות נוצצת פלוס הצעת נישואים – החליטו דודו אהרון ושיר רוזנבלום להפריד כוחות ולהוכיח לעולם כי כישופים של אימהות כן עובדים.

דודו אהרון. רפי דלויה
הכישוף עבד. דודו ושיר/רפי דלויה

הגענו למקום הראשון, עדיין בענייני פרידות וזוגיות, כי חודש לאחר שוואלה! סלבס סיפרה לכם שאגם רודברג וגל אמיתי נפרדו – השחקנית היפה כבר אוחזת בחבר חדש, חתיך ועשיר במיוחד העונה לשם דור קרובינר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוג חדש בביצה. אגם ודור/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully