וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכתה שוב: נטלי פורטמן ילדה בת

4.3.2017 / 10:08

השחקנית בעלת השורשים הישראלים, אספה פסלונים נוצצים על העבודה שלה במהלך עונת הפרסים של הוליווד - אך לפני יותר משבוע, נטלי פורטמן זכתה בפרס הגדול, כשהביאה לעולם בייבי שנייה, לה ולבעלה בנג'מין מילפייה. וואלה! סלבס כוכבית

הו, מאמא: מתברר שנטלי פורטמן הצטרפה כבר לפני יותר משבוע למועדון חדש ומרגש, לא של זוכי פרס האוסקר המכובדים או של הכוכבים הבינלאומיים בעלי השורשים מארץ הקודש - אלא למועדון האמהות לשניים. דןובריה של השחקנית היפהפייה בת ה-35, הודיעו אתמול (ו') שב-22 בפברואר (עוד לפני שנערך טקס פרסי האוסקר) הביאה לעולם את בתה עמליה מילפייה, בייבי שנייה לה ולבעלה, הכוראוגרף בנג'מין מילפייה. ברכות, מיס הרשלג.


רכלו על הלידה של נטלי פורטמן בפייסבוק

נטלי פורטמן. ספלאש
דאבל מאמא. נטלי פורטמן עם בעלה והבן אלף/ספלאש

העובדה כי השחקנית הישראלית-אמריקאית מטפחת הריון שני ברחמה, נחשפה על ידי פורטמן בחודש ספטמבר שעבר כשצעדה על השטיח האדום בפסטיבל הקולנוע בוונציה וחשפה בטן עגולה ומרגשת. נכון, היא זו שהחליטה מתי ואיך העולם יגלה שהיא תהיה אמא לשניים, ממש כפי שקרה הפעם כשהודיעה שלא תגיע לטקס פרסי האקדמיה בגלל הריונה - אך מתברר שילדה כארבעה ימים לפני האירוע המתוקשר.

מאז, הכוכבת שלפני כחמש שנים ילדה את בנה הבכור העונה לשם אלף מבן הזוג (אותו הכירה על הסט של הסרט "ברבור שחור"), הספיקה לככב בעשרות תמונות פפראצי הריוניות ואף לצעוד שלל פעמים על שטיחים אדומים בשמלות מעצבים שהדגישו את הבטן - תוך כדי שהיא מלקטת פרסים מכובדים על הופעתה בסרט "ג'קי".

עם זאת, בסוף החודש שעבר, כשחשה בצירים כבר הגיעה לחדר הלידה בבית חולים שבלוס אנג'לס, שם ילדה את בתה הקטנטנה. כן ירבו, נטלי, אבל מתי המשפחה בארץ תפגוש את עמליוש? עדכני בבקשה.


וואלה! סלבס בהצעה מקורית למיס פורטמן שומרת הסוד: הצטרפי ל-CIA. החשאיות מובטחת.

נטלי פורטמן. ספלאש
כך היא נראתה במהלך ההריון האחרון. פורטמן והבטן/ספלאש
נטלי פורטמן לובשת פראדה בטקס פרסי גלובוס הזהב, 8 ינואר 2017. AP
פורטמן מהפנטת על השטיח האדום של טקס פרסי גלובוס הזהב האחרון/AP
נטלי פורטמן. ספלאש
שיק הריוני. נטלי פורמן/ספלאש
נטלי פורטמן. ראובן שנייידר, ספק 500
משחקת עם בנה אלף כשבילו בישראל/ספק 500, ראובן שנייידר
טקס פתיחת פסטיבל קאן. GettyImages
הורים לשניים. בנג'מין מילפייה ונטלי פורטמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully