וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאנה תדהר ולי בירן בראיון זוגי: "כיף גדול, אושר"

קים וייס

23.1.2017 / 0:01

תקופת מחזות הזמר המתישה הסתיימה לאחרונה - כך שצמד האוהבים הצעירים אליאנה תדהר ולי בירן התפנו לשיחה משותפת על מה שמעניין באמת: הזוגיות המרגשת שלהם. "מרגיש טבעי להיות יחד", גילו. וואלה! סלבס קופידון

צילום: שי מתניה | עריכה: ליאור נאור

אצל הכוכבים כמו אצל הכוכבים, או שאתה מטפח זוגיות מוצנעת עם בן זוג אנונימי - או שתתחבר לסטאר צעיר גדול לא פחות ממך. אופציה ב' היא בדיוק מה שבחרו אליאנה תדהר ולי בירן, כל אחד מהם כוכב נוער לוהט בפני עצמו שחזרו לשוק הסינגלס בחודשי הקיץ החמים, אך לקראת העונה הקרה הבינו אין טעם להעביר את החורף לבד והחליטו להתחמם יחד כזוג אהבים צעירים ונהדרים.

אחרי כמה חודשים אינטנסיביים של הופעות חג חנוכה מתישות, שבהם לא ממש הצליחו לראות זה את זו, אליאנה וליבי יצאו לחגוג במוצ"ש את העובדה שסוף סוף יתפנו לממש את הקשר הרומנטי שלהם. בסדר, הוא כבר הספיק להעביר את תכולת הדירה שלו לשלה, אבל כעת הגיע הזמן לבדוק איך זה לגור איתו, או להתראיין יחד לוואלה! סלבס ולשוחח על הזוגיות הצעירה.


עוד רכילות דביקה:
אליאנה תדהר ולי בירן יוצאים לחגוג
חן אמסלם וישראל אטיאס חוגגים בנשיקה לחה

רכלו על הזוגיות של לי ואליאנה בפייסבוק

אליאנה תדהר, לי בירן. רפי דלויה
טוב להם. אליאנה תדהר ולי בירן/רפי דלויה

רגע אחרי שמופע הפסטיגל השנתי ירד מהבמה, תדהר הגיעה עם הבויפרנד לחגוג ולהתראיין במסיבת הסיום של השואו. "התראינו בעיקר בלילות, חיפשנו את הזמן ביחד והצלחנו. מה שטוב הוא שאנו מכירים את זה ממקור ראשון אז יודעים איך להתמודד עם זה יחד", סיפרו בירן ותדהר מול המצלמה בביישנות. אבל איך הזוגיות? "הכל בסדר, אושר", מודה סטארית הילדודס, לה החבר קורא בשם החיבה "אלי".

אחר כך, כשאליאנה היתה עסוקה, לי דיבר בשם שניהם על הקשר שמגיע באחת התקופות העמוסות עבור כוכבי הנוער. "אני ואלי יודעים ומכירים ממקור ראשון, אז זה קל מאוד לדעת מה השני צריך ולהיות קשוב. זה מה שהכי חשוב בזוגיות", עוד הוסיף ש"מרגיש טבעי להפוך מידידים טובים לבני זוג, גם לגור יחד זה טבעי".

הוא אולי ניהל זוגיות עם דר זוזובסקי בעוד שהיא בילתה שנים ארוכות עם האקס אורן, אבל האם הפונטציאל הזוגי של בירן ותדהר תמיד היה שם? "לא תמיד ידעתי שהיא יכולה להיות בת הזוג", הסביר ליבי, "פתאום החיים עושים שינוי תאורה, אדם נראה באור אחר ואתה מסתכל עליו ואומר 'רגע, מה קורה פה?'. זה מה שקרה לנו ואני מאוד שמח שזה קרה". אז הוסיף ש"אני מרגיש איתה טוב, אני מרגיש שלם ורגוע, אני מרגיש שאני בדיוק איפה שאני צריך להיות ומקווה שהיא מרגישה כמוני. אני מרגיש בר מזל". רק אושר, חבוב.


וואלה! סלבס מנהלת זוגיות מפתיעה עם הצל שלה. זה כנראה יגמר בתמונה הראשונה שתצולם עם פלאש.

באושר ובעושר

אליאנה תדהר ולי בירן צמודים מתמיד

לכתבה המלאה
אליאנה תדהר, לי בירן. רפי דלויה
נושאת מבטה. אליאנה וליבי/רפי דלויה
אליאנה תדהר, לי בירן. רפי דלויה
כמה הם חמודים? מאוד!/רפי דלויה
אליאנה תדהר. ניר פקין
פעם, בעבר. אליאנה תדהר עם האקס אורן/ניר פקין
לי בירן דר זוזבסקי. אביב חופי
גם לי בירן היה בזוגיות, עם דר זוזובסקי/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully