וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאזי: "סבלתי מהטרדות מיניות מנשים"

אדם סרור | צילום: ראובן קסטרו

19.1.2017 / 17:00

הדי ג'י הישראלי הכי מפורסם בעולם התיישב על כיסא המרואיין וענה על שאלות קשות כמו העבר המיני שלו, השינוי התדמיתי שעבר, הקריירה המשגשגת, משפחה וההטרדות המיניות שעבר. וואלה! סלבס מבייצת

ראובן קסטרו

הוא נחשב לאגדת טרנס ולאחד הדי ג'אים והיוצרים המקומיים הכי מפורסמים בעולם. עם רזומה של למעלה מ-20 עשורים ולא מעט תקליטים שמתנגנים ברחבי העולם - די ג'י סקאזי, או בשמו האמיתי, אשר סוויסה, הוא ללא ספק אחת הדמויות היותר מעניינות שהיו על המרקע שלכם בשנים האחרונות.

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

סקאזי. ראובן קסטרו
מטייל בעולם/ראובן קסטרו

בשיחה אינטימית וחושפנית עם אדם סרור, מדבר, אחד השגרירים הטובים שיש לישראל בעולם, בפתיחות על השינוי התדמיתי שעבר (הרבה בזכות ההשתתפות ב'מחוברים') מילד מופרע לגבר אחראי, על הקריירה המשגשגת שלו ברחבי העולם וכמובן על הרצון למצוא אהבה אמיתית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סקאזי. ראובן קסטרו
מחפש אהבה/ראובן קסטרו

כמו כן, דיבר סוויסה על ההשתתפות ב'גולסטאר' שמשודרת ב-HOT, על הרצון שלו למחוק את התדמית של 'הילד הרע', על הלחץ מאמא להביא ילדים לעולם, על העובדה שנמאס לו מסטוצים מזדמנים ועל ההטרדות המיניות הרבות שחווה מנשים במהלך שנותיו, "ברור, בחורות יכולות להיות פסיכיות לפעמים מבחינת מעריצות, אבל זה הכי לא להתקרב לדברים האלה, אני לא מחפש את זה, אני נמנע ממגע עם מעריצות".

סקאזי. ראובן קסטרו
רוצה ילדים. עם המראיין אדם סרור/ראובן קסטרו
סקאזי. ראובן קסטרו
סבל מהטרדות מיניות/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully